Jag längtar till jul!!!
Skrev precis ett långt inlägg, men nu kan jag inte se det..? Försöker igen.
sassus - Det låter verkligen jättetrevligt! När jag läser sådana saker önskar jag att jag också hade nära och kära i närheten
litengunnarolle - Vilka jättefina paket! Det började verkligen klia i mina fingrar nu!
GossipGirl - Åh vad mysigt med julbord! Och glögg ute vid brasan låter helt fantastiskt!
5by5 - Vilken fin och ambitiös idé att sy kopior på julkänningarna! Det kommer säkert att bli jättefint, kan du inte visa upp dem sedan?
Angående saffran - Här i London går det nästan bara att köpa de där hela "trådarna" och jag tycker faktiskt att de är lite svåra att jobba med. Har bett min svåger ta med en massa av sådan torkad saffran i pulver man oftast har i Sverige. Trådarna går ju att använda, om man mortlar dem, men annars tycker jag inte att de smakar lika mycket. Framförallt inte när man bakar med dem, om man har det i grytor och soppor fungerar det bra, när de får ligga och koka med ett slag
Jag börjar känna rejäl stress över kalendern till sonen. Kom gärna med förslag till saker till en presentkalender, till en sjuårig pojke