Inlägg från: Liljan77 |Visa alla inlägg
  • Liljan77

Jag längtar till jul!!!

Vi brukar äta frukost ihop,jag sonen o hans pappa.Sen brukar sonen o pappan åka upp till farmorn några timmar.Då är jag själv hemma.
    Sen brukar sonen o pappan komma tillbaka hit o då äter vi,öppnar paket o spelar spel. Ser på tvn.
    I år blir det kanske inget tripp till farmorn då hon ev ska till sitt andra barn o dennes familj flera mil här ifrån.
    Konstigt men vi har aldrig blivit medbjudna eller ens hembjudna till dem.
    O de kan inte komma hit då deras ena barn är väldigt åksjukt så de undviker att åka längre sträckor.

Själv så har jag en stor familj o släkt ca 20 mil här i från o dem är vi sen några år utstötta o utfrusna av.
    Eller rättare sagt...jag är död för dem o då existerar ju inte heller min son.
     kort sagt,min familj är sjuka på alla sätt o vis. Lång historia.
    Jag har min ena syster här på fl o det skär i mig varje gång jag ser ett inlägg från henne i någon tråd.
    Men det är så det är.

Ser trots allt fram emot jul då jag älskar att pyssla o mysa en massa extra med sonen.
    Men nästa år hoppas jag på en hotellvistelse över jul o nyår. 

• Liljan77

Vad skulle ni ge en 7-årig pojke vart största intresse är sång o dans?
    Han spelar helst spel på fb när han ska spela själv.

Han har absolut dance på wii,har discokula o snurrande kula med blinkande lampor. 

• Liljan77
    Koppkaka skrev 2013-09-21 19:42:48 följande:
    Karaokemaskin? Finns det inte såna för barn?
    Hm...det var ju en bra ide. ska kolla upp det .Tack.Skrattande
  • Liljan77
    MeraMia skrev 2013-09-21 20:54:33 följande:

Finns det inte karaokespel till wii? Då behöver du mic också.
    Har bara sett för oss lite äldre, men ska kika lite till. Skrattande
  • Liljan77

Jultomtens lärling som visades på bolibompa på mornarna tyckte både jag o sonen om. 
    Tyvärr visades de inte programmen förra året,men jag hoppas att de gör det i år. 

• Liljan77

Yey. Tomte
    Idag vann jag en star wars kalender från leksaksaffären här.
    Nu hoppas jag bara att jag ska kunna håll tyst med. Är så *piip* glad. Skrattande 

• Liljan77
    Erfdgt skrev 2013-11-02 20:16:49 följande:
    Grattis! Så roligt :) Jag har också svårt att hålla mig om såna saker :P
    Tack.
    Ja, det är svårt att hålla sig.Solig 
  • Liljan77
    Elsis skrev 2013-11-02 20:21:26 följande:
    Är det någon som kan tipsa om någon butik som har julmuggar? Helst med olika motiv så att barnen kan ha varsin, och inte några exklusiva och dyra eftersom barnen i fråga är ganska små:)
    Jysk brukar ha. Öob med.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!