Inlägg från: Jeska |Visa alla inlägg
  • Jeska

Jag längtar till jul!!!

Jag är också nästan klar. Men eftersom jag älskar att handla julklappar så blir det några till. Eller ganska många till. Älskar att ge.

• Jeska

Snart börjar julkalender. Tror faktiskt att den är riktigt bra i år. Snaaart så :)

• Jeska

Idag ska jag ge bort min första julklapp till en vän. Eftersom hon inte kommer va hemma vid jul. Så spelar det ingen roll att hon får den lite tidigare. Hoppas attvhon blir glad. Men hade hon varit hemma. Ja då hade hon fått vänta snällt :) precis som barnen på tomten.

• Jeska

Den va super bra. Och då har vi bara sett 1 avsnitt. Men det här blir nog bra. :)

• Jeska

Jag vet inte om det gäller överallt. Men här upp till 13 år får du äta julbord för 19 kr med Ikea family kort. ( på Ikea såklart ) det tyckte jag va billigt.

• Jeska

När jul städar ni? Och vad gör ni då som ni inte brukar göra annars i en vardaglig städning?. Sen är jag jätte nyfiken på vad ni använder för rengöring medel, sprayer, toa rengöring, jag har fått dille på att köpa köks rengöring. Tipsa mig om bästa grejerna för att få bort smuts fläckar och annat. Tack på förhand.

• Jeska

Första jul bordet på Ikea blev det idag. Men nu ska jag vänta tills julafton

• Jeska

Nu har snön kommit tillbaka. Hoppas att den är här för att stanna. Snart julkalender dax.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!