Jag längtar till jul!!!
Idag ska handlas julklappar :)
Idag ska handlas julklappar :)
Vi ska anordna en jul lunch med pyssel tema om en vecka. Jag sitter gärna och pysslar med barnen. Finns det fler som jag och tycker att det är roligt? Hade idé torka igår. Därför skulle jag gärna vilja ha lite tips. Och även om det finns hemsidor. Nu kommer vi va både barn och vuxna. Annars får man väll ringa Ernst :) Han brukar ha fina idéer. Nej då men ös på med tips.
Tack missfrost.
Lät mysigt Perssons. Ni kommer få en underbar jul :)
Nu är det inte långt kvar till jul....
Min julklapp till mig själv blir att jag idag ska in på körskolan. Har från måndag tänkt att till på fredag ska jag ge mig tid att tänka igenom det här. Är så nervös. Men har bestämt mig och nu är den stora dagen. Veckan innan jul... Sen blev det ännu mer julklappar inhandlat till barnen igår. Väntar på mina finska jul lådor som jag hoppas att jag får i veckan. Är uppvuxen med det. Min Farmor gjorde alltid såna när jag va liten :) önskar alla en trevlig helg och hoppas på en vit jul.
Vad har ni köpt i julklapp till era barn och hur gamla är dem? Önskar alla en skön dag.
Igår träffades vi ett gäng och gjorde jul blomsterarangemang och mycket annat som hör julen till. Vi va både stora och små. Vi va runt 20 st. Vi även åt,skrattade och träffade nya människor. Det blev riktigt lyckat. Det va jag och en till som stod för det här. Men den andra blev sjuk. Men fick mycket hjälp av alla underbara människor. Men nu har jag gjort mitt. Nu behöver jag bara ta hand om 4 st på julafton och det är dem jag älskar mest. Mina kids. Trevlig advent.
Mina barn äter inte så mycket av julbordet. Så satt och kollade runt lite på nätet. Så jag kör hala delen julbord. Och sen blir det mini hamburgare och mini majs till barnen. Bättre att handla sånt som dem äter. Annars får jag ju ändå bara kasta maten. Och minimajs har vi haft många år nu. Och det går åt som smör. Snart jul :)
Nu är det bara några dagar kvar till jul. Jag tjuvstartade och öppnade en julklapp som jag fick idag. Kunde inte låta bli. Men resten får vänta tills på lördag. Men dem har jag köpt själv. Så jag vet redan vad det är :) Får några av barnen men dem lyckades avslöja vad det va. Men blir lika glad för det :)