Inlägg från: BossHoss |Visa alla inlägg
  • BossHoss

Jag längtar till jul!!!

molly50 skrev 2017-11-06 09:37:54 följande:
    Ja,den har kommit. 

Maken kom hem med den åt mig häromdagen. 
    Varför denna hysteri kring Amelias julnummer.
    Vad finns där i?
  • BossHoss
    fluu skrev 2017-11-06 17:52:58 följande:
    Det är den mysigaste jultidningen tycker jag. Innehåller lite av varje och ofta både högt och lågt.
    hermans hednings jultidning innehåller också allt från högt till riktigt lågt. Men jag menar lite mer exakt vad är det som den innehåller?
    Recept? Inredning, Pynt osv
  • BossHoss
    Aniiee skrev 2017-11-06 18:23:30 följande:
    Ja, fast det får inte vara FÖR nyslaktat..... =P

Man kan ju pynta lite grann.... som symbolisk handling....Oskyldig

Grävde fram en adventsljusstake idag av misstag, och upptäckte till min fasa att den inte funkar. Blir att köpa en ny.
    MOhahaha såfort vi köper/bygger hus så skall det inte pyntas som symbolisk handling, blir till att köpa en lastbil med saker

men i år blir det nog bara lite julslingor, tre flyttlådor tomtar och ljuslingor, kanske lite ljusstakar, lite ljusslingor, och en sådan där grej man sätter i flaggstången (ljusslingor) fast jag skall göra om den lite
  • BossHoss
    fluu skrev 2017-11-07 16:45:57 följande:
    Recept, mode, trender, julklappatips, inredning, pynt, pyssel osv. Men inte en massa halvkassa noveller och "historier från livet" som i allers och liknande tidningar.
    Ahhh
    Då jag förstår. Hmm skall kika med frugan men tror itne hon är så intresserad. Hon har Burda och gilalr rena baktidningar, men värt att fråga..
  • BossHoss

Vi försöker alltid behärska oss och därav först börja julpynta vid första advent för då är det ändå ok tycker vi

• BossHoss
    Nandez skrev 2017-11-14 17:22:07 följande:

Åh, böejar bli sugen på glögg

gillar faktiskt bäst den alkofria
  • BossHoss
    Aniiee skrev 2017-11-19 14:10:24 följande:

En vecka kvar innan vi åker ut till landstället och börjar jobba för en trevlig jul.

Ok, fråga. Aladdin/Aladdin Dark/Paradisasken. Är det någon som verkligen es vill ha dessa på julen?

Paradis asken är en självklarhet
  • BossHoss
    Aniiee skrev 2017-11-19 14:25:50 följande:

Lite smygstart...

NEJ det skall va svensk musik

• BossHoss
    MissFrost skrev 2017-11-20 08:18:16 följande:

Det har kommit snö här med där jag bor Glad 

I sthlm med
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!