Singel föräldrar
Vi som söker efter någon eller efter nya vänner ..''
Skoj och dra igång en tråd igen om vi som är singlar och jakten på kärleken
eller för oss som even söker efter fika vänner :)
Vi som söker efter någon eller efter nya vänner ..''
Skoj och dra igång en tråd igen om vi som är singlar och jakten på kärleken
eller för oss som even söker efter fika vänner :)
Tyst här nu i tråden, vad händer ???, eller dog den ?
Själv haft en underbar vecka med dottern, varit och ridit på hästen samt grillat etc,, hoppas ni har det gott oxo
Jag hoppar också in i tråden. Har en av varje, och en liten och en stor. Bor i det goá glada götet! ;)
Tyst här nu i tråden, vad händer ???, eller dog den ?
Själv haft en underbar vecka med dottern, varit och ridit på hästen samt grillat etc,, hoppas ni har det gott oxo
Nope , lånar av tjejkompis, men skall lära mig rida, klara av allt var tanken
.. Fina djur hästar..men har egen hund "skratt"...
Ett tips är att gå med på shakemyworld.com
Med eller utan barn så vimlar det med singlar som vill göra roliga saker och träffa folk. Det finns aktiviteter både med och utan barn. Allt från after work till segling i medelhavet, badsällskap eller annat. Råkar man träffa någon ny kärlek så är det bara en bonus.
Jag tror att det fungerar bäst i Stockholm, men det beror ju också på hur många som väljer att lägga in egna aktiviteter där.
Mamma i Enköping som inte tror på att finna nån kärlek på Familjeliv... men nya bekantskaper e trevligt :)
Nope , lånar av tjejkompis, men skall lära mig rida, klara av allt var tanken
.. Fina djur hästar..men har egen hund "skratt"...
ja kärleken skulle ju vara himmla trevligt att träffa, men det tror jag inte händer om den inte ringer på min dörr ![]()
Hunden
Är en blandning på schäfer/rottis, och han är 8 år som min dotter..., Nja känner mig rätt trygg så kommer inte bli nåt sånt, Nu har jag inte sett den filmen trots jag är film tokig men har lite svårt för svenska filmer, klarar av beck,wallander, men sen, hmm
Ja som nån sa, kan kärleken komma knacka på, så hade det varit trevligt, men den risken är väl rätt liten..
Hoppas ni alla har en trevlig vecka b.t.w,
Hej!
Singelmamma med son på 11 år i Göteborg!