Singel föräldrar
Vi som söker efter någon eller efter nya vänner ..''
Skoj och dra igång en tråd igen om vi som är singlar och jakten på kärleken
eller för oss som even söker efter fika vänner :)
Vi som söker efter någon eller efter nya vänner ..''
Skoj och dra igång en tråd igen om vi som är singlar och jakten på kärleken
eller för oss som even söker efter fika vänner :)
Hunden
Är en blandning på schäfer/rottis, och han är 8 år som min dotter..., Nja känner mig rätt trygg så kommer inte bli nåt sånt, Nu har jag inte sett den filmen trots jag är film tokig men har lite svårt för svenska filmer, klarar av beck,wallander, men sen, hmm
Ja som nån sa, kan kärleken komma knacka på, så hade det varit trevligt, men den risken är väl rätt liten..
Hoppas ni alla har en trevlig vecka b.t.w,
Hej hallå, sluter upp med er här, jag! Men alla verkar ju bo i Sthlm o Skåne så att träffa någon över en fika lite så där spontant verkar vara svårt då jag bor i Dalarna :)
stämmer här med, Rottis päls, teckning, fast mer schäfer kroppen, men jättego och stabil kille.. jo ligger i datorn bland alla andra filmer
, så skall nog kolla på den, Trevligt massa folk runt Göteborg som trillar in, Tycker jämt annars alla bor i Stockholm typ....
Dottern leker på utsidan med kompisar, skall snart bli hämtat av sin mor, och jag haha städar lgh, Finns nog inte kvar snart...phuu vad kvavt o vart det är, huvudvärk oxo.. Kan inte regnet komma så det släpper...
Har en bil som skulle behövas städas klart oxo, höll på igår men blev både mörkt och regnade massa..
/T
Här är en ensamstående mamma till 2 tjejer på 3 o 6år.Bor i Göteborg.
stämmer här med, Rottis päls, teckning, fast mer schäfer kroppen, men jättego och stabil kille.. jo ligger i datorn bland alla andra filmer
, så skall nog kolla på den, Trevligt massa folk runt Göteborg som trillar in, Tycker jämt annars alla bor i Stockholm typ....
Dottern leker på utsidan med kompisar, skall snart bli hämtat av sin mor, och jag haha städar lgh, Finns nog inte kvar snart...phuu vad kvavt o vart det är, huvudvärk oxo.. Kan inte regnet komma så det släpper...
Har en bil som skulle behövas städas klart oxo, höll på igår men blev både mörkt och regnade massa..
/T
Bild
så ser min lille kille ut
,k Hoppas alla har det gott i sommar värmen, SJälv precis hemma stund sen efter varit hoppat, badat i en mysig insjö
....
Bild
,k Hoppas alla har det gott i sommar värmen, SJälv precis hemma stund sen efter varit hoppat, badat i en mysig insjö
....
Bild
....

Bild
....