• Snowman

Singel föräldrar

Vi som söker efter någon eller efter nya vänner ..''

Skoj och dra igång en tråd igen om vi som är singlar och jakten på kärleken
    eller för oss som even söker efter fika vänner :)

• Svar på tråden Singel föräldrar
  • Singel Man
    Signa tur skrev 2010-07-17 11:24:40 följande:
    Åhhh, jag har fallit som en fura! Vilken snygging du har, och vilken fin bild! Han hade ju stående öron, det har inte "min" hund, han ("min") verkar ha större huvud också, mer rottishuvud.

Vilken dag det var igår!! Fyllde ju år och fick uppvaktning av den stora med vacker skönsång, sen var vi ute heeeeela dagen och kom hem sent på kvällen. Mötte på bl.a Leif "loket" Olsson ute på Hönö. Inte undra på att dagen blir bra liksom...Tungan ute

Insjö måste vara varmt att bada i nu när havet reda är så varmt?

Hoppas ni andra fått njuta av solen och härliga bad!

Grattis i efterskott då...Jo det var varmt och skönt i vattnet, har inte badat i havet än, trots tar max 10 minuter att gå ner, och att jag går med hunden där varje dag...men men allt inom sinom tid...

• Singel Man
    Heavenlyfaith skrev 2010-07-17 16:08:16 följande:
    Okej... du kör hundtricket
    Var är bilden på dig själv???

haha finns det ett hundtrick , funkar det då ?, är lite hemlig , Men finns massa bilder då jag fotar massa, vilket är ett av alla mina intressen, kajak friluftsliv är några till

ha en super helg...

• willezmamma

En till singelmamma till en son på 3 år, bor i Stockholm. Lite nya vänner vore inte helt fel Glad

Ingen kan vara nere med en ballong!
  • Heavenlyfaith
    Singel Man skrev 2010-07-17 22:24:59 följande:

haha finns det ett hundtrick , funkar det då ?, är lite hemlig , Men finns massa bilder då jag fotar massa, vilket är ett av alla mina intressen, kajak friluftsliv är några till

ha en super helg...

Kan man ragga utan bild? :-P
    Hundtricket... har du inte sett  filmen? Klart, det funkar verkligen bra!
    Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • Singel Man
    Heavenlyfaith skrev 2010-07-18 21:52:19 följande:
    Kan man ragga utan bild? :-P
    Hundtricket... har du inte sett  filmen? Klart, det funkar verkligen bra!
    Får väl slänga in en bild då men blir senare ikväll/imorgon , får du snoka om du vill, 
  • AnnsoPannso

Hej, hoppas också in
    Skulle tycka det vore kul med lite vänner i samma sits. Bor i Gävle.

• Ylvis

Tittar oxå in här!   Mamma till en tjej på 4 år, bor i Stockholm.

• Signa tur
    Singel Man skrev 2010-07-17 22:24:59 följande:

ha en super helg...

Klart det funkar med hundtricket. Man kommer i kontakt med folk man annars inte skulle träffat genom hunden. Det var en snubbe som frågade efter min hunds telefonnummer en gång..haha

Solen skiner, 23 grader i skuggan och jag ska strax sticka iväg och jobba.. Känns lagom kul!

Nu ska även jag snoka på singel mans sida för att kolla in ägaren till den fina hunden..

Hoppas ni andra har det bra i värmen!
  • Signa tur

Har tråden dött ut?

För dom som är intresserade av att träffas så kom till Saltholmen (spårvagnshållplatsen) på Torsdag 29/7 kl 11.

• Curlingmorsan
    Signa tur skrev 2010-07-23 09:45:30 följande:
    Har tråden dött ut?

För dom som är intresserade av att träffas så kom till Saltholmen (spårvagnshållplatsen) på Torsdag 29/7 kl 11.
    Jag är barnfri nästa vecka så jag följer med nästa gång istället. :)
    Ebba & Felix mamma
Svar på tråden Singel föräldrar