• Mamma till bröderna bus

    Itrim

    hej jag har gått hos itrim i snart 5 månader. Men det är rätt få i min omkrets som hört talas om dom. och inte många som faktiskt går hos dom heller, Så jag vill helt enkelt prata med fler itrimare kanske lite pepp, stöd osv och finns det någon som bor i söderort till stockholm och tränar/ska börja i liljeholmen så hojta jag vill ha tränar kompisar, jag tränar bättre med folkl omkring mig. Så vart finns ni itrimare?

    Kan tillägga att i skrivandes stund så har jag gått ner 24,2 kg och 29 cm i midjemåttet (va på peppsamtal idag) jag har inte gått på pulver då jag är allergisk mot gluten.
    kom igen alla nu skriv och söd varandra=)


    Felixmamman
  • Svar på tråden Itrim
  • Aardy

    Jag har inte heller hört talas om dem, men shit vad bra jobbat! Och utan pulver dessutom. Heja! Är det långt kvar till målsnöret?

  • Mamma till bröderna bus

    Hej =) tack det värmde ja, det är lika mycket till sen kanske lite till, men går jag ner lika mycket till så kommer jag vara normalviktig i "rätt" bmi =)

    ingen som går där?


    Felixmamman
  • Sixtenssons

    Aldrig hört talas om men låter ju lovande...
    Måste googla detta =D

  • Mamma till bröderna bus
    Sixtenssons skrev 2010-06-22 15:26:14 följande:
    Aldrig hört talas om men låter ju lovande...
    Måste googla detta =D
    Gör det, jag är supernöjd och dom är proffsiga
    Felixmamman
  • Lizamaria

    Hej bussig,

     Jag är en itrimare Skrattande. Jag gick ner 14 kg med pulverdieten våren 2009. Och precis när jag trappat upp och skulle börja äta rätt för att gå ner de sista 10 kg så upptäckte jag att jag var gravid. Tyvärr så tappade jag fokus då och la av - så jag gick upp alla 14 kg och 12 till...Nu har jag tappat 14 kg två månader efter förlossningen: men har 12 kvar *pust*.

    Har bestämt mig för att hoppa på itrim igen när jag slutat amma. Denna gång vill jag göra hela resa innan det är dags för nästa graviditet. Har 20 kg som SKA bort för september 2011 ska jag springa tjej-milen!!!

  • Mamma till bröderna bus
    Lizamaria skrev 2010-06-23 13:49:21 följande:
    Hej bussig,

     Jag är en itrimare Skrattande. Jag gick ner 14 kg med pulverdieten våren 2009. Och precis när jag trappat upp och skulle börja äta rätt för att gå ner de sista 10 kg så upptäckte jag att jag var gravid. Tyvärr så tappade jag fokus då och la av - så jag gick upp alla 14 kg och 12 till...Nu har jag tappat 14 kg två månader efter förlossningen: men har 12 kvar *pust*.

    Har bestämt mig för att hoppa på itrim igen när jag slutat amma. Denna gång vill jag göra hela resa innan det är dags för nästa graviditet. Har 20 kg som SKA bort för september 2011 ska jag springa tjej-milen!!!
    Vad kul att möte en till =)
    Du kommer klara det galant, du vet ju vad du ger dig in på ;)
    Felixmamman
  • Lizamaria

    Ja jag hoppas det men känner mig väldigt motiverad. Hur har du gjort? Gick du på pulverdieten först eller har du helt gått på menyer och portionsstorlekar?

  • Mamma till bröderna bus

    Jag försökte med pulver, funkade en vecka, sen sa min mage ifrån (gluten intolerant) så då gick jag över till väldigt mager mat i handfast portioner, emn med väldigt få kalorier så jag åt samma mängd kalorier som de andra i min grupp.  Nu äter jag handfastminus, vilket inte är särskilt stor skillnad mot hur jag åt när jag räknade kalorier, det gör jag inte nu, men väljer alltid de magraste alternativet, sen fuskar jag rätt mycket och äter pasta ris ibland, doch inga mängder och alltid fullkorn. Det funkar ju ändå uppenbarligen =)


    Felixmamman
  • Angrybird

    Har tänkt o börja på itrim men vet inte hur det fungerar. Vad är det man gör? Hur snabbt går man ner vill nämligen gå ner 40 kilo.

Svar på tråden Itrim