• Anonym

Snabbt svar! Försökt få ut bajskorven i 45 minuter. Jag har ont! Ricinolja?

Åh så himla pinsamt men sant. Jag har ätit smärtstillande i några dagar pga en operation. Dessa kunde orsaka förstoppning. Jag var jätte hård i magen igår men efter en halvtimme på toan och alla möjliga stälningar och krystande till max fick jag ut det. Idag har det gåt 45 minuter å jag får bara ut små korvar. Jag dör av pinsamhet, jag fick skicka iväg sambon för att köpa ricinolja. Tror ni det hjälper när det ligger så nära "utgången" eller hjälper där mer där inne i magen? Åh jag vill inte behöva åka in till akuten för att få ut den.

• Svar på tråden Snabbt svar! Försökt få ut bajskorven i 45 minuter. Jag har ont! Ricinolja?
  • pigglet

Har inte läst hela tråden, men tipsar om saker som är lösande, så kan du äta dem i förebyggande nästa gång...

Kiwi är jättebra för många!
    Hela majskorn, paprika, nötter och frön, plommon, katrinplommon, vindruvor, russin, saftiga päron, katrinplommonjuice, messmör, olja. Krossade linfrön.

• Anonym

Tar järntabletter nu som gravid och då kan man bli hård i magen. Men med messmör på mackan så funkar magen kanon, och två stora glas vatten innan frukost.

• Anonym

Sitt på huk och skit på golvet, det brukar jag göra, Känns som den mest naturliga ställningen!

• Hexx
    Anonym skrev 2010-06-26 23:22:11 följande:
    Sitt på huk och skit på golvet, det brukar jag göra, Känns som den mest naturliga ställningen!
    Hoppas jag inte känner dig.
  • Anonym (skit oxå!)
    Anonym skrev 2010-06-26 21:43:07 följande:
    Hahaha förlåt att jag skrattar men det där lät så roligt. hahaha

Jag testade faktiskt med varm vatten för jag tänkte att det kanske mjukar upp lite. Så jag satte mig i duschen på huk å spolade lite men det gick inte heller. Samtidigt kändes det som om den kröp mer uppåt så jag lät den sitta där. Imorse så kom den ut. Jag skulle gå och kissa och tryckte till en gång för att testa om den kanske ville komma idag och det ville den, haha. Så den hade väll mjuknat upp lite under natten. Men nu ska jag köpa hem lite "godsaker" som jag har fått till råd. Så jag har hemma till nästa gång, för jag kommer inom kort opereras igen nämligen. Tack så jätte mycket för alla tips. Tur att man kan vara anonym Roligaste tråden på länge, haha.

Skönt att det löste sig! Tungan ute
  • Anonym
    Hexx skrev 2010-06-26 23:26:14 följande:
    Hoppas jag inte känner dig.
    Hm, ja när det är hårt alltså... ingenting jag gör vid vanlig, normal tarmtömning : )
  • Cmajalisa
    Anonym skrev 2010-06-26 15:15:44 följande:
    Kom på att det är en fördel om du är en tjej TS om detta ska lyckas.
    Nähä?! :P
  • Anonym (emmy)

vill bara dela med mig av mitt bästa tips om man e trög i magen. sätt upp fötterna på en pall eller en hög med tidningar eller vad som helst bara fötterna kommer upp en bit. det är helt otroligt vad det sätter igång magen. det är precis som om man signalerar till kroppen att men är redo att bajsa! =) det har väl antagligen med att göra att det är människans naturliga bajsposition att sitta på huk som nån skrev men gör man som jag så slipper man iaf skita på golvet =)

oops. såg att den här tråden av rätt gammal... men SKIT samma :)

• Anonym (Ajaj)

Det är inget vidare, prova sitt på huk på toastolen som flera nämnt.

Hellre lös än hård, men illa oavsett. Inte kil.

• Anonym (Bajsmamman)

Du får helt sonika stoppa in ett finger och plocka ut skiten. Det går. Sätt på lite vaselin eller olja på fingret först bara. Jösses liksom, jag trodde vi levde i analsex-åldern?

• Virriga Vera
    Anonym (Ajaj) skrev 2022-01-21 22:41:23 följande:

Det är inget vidare, prova sitt på huk på toastolen som flera nämnt.

Hellre lös än hård, men illa oavsett. Inte kil.

Anonym (Bajsmamman) skrev 2022-01-22 01:17:23 följande:

Du får helt sonika stoppa in ett finger och plocka ut skiten. Det går. Sätt på lite vaselin eller olja på fingret först bara. Jösses liksom, jag trodde vi levde i analsex-åldern?

Jag är ganska övertygad om att det ordnat sig för TS eftersom tråden är mer än 11 år gammal......

Svar på tråden Snabbt svar! Försökt få ut bajskorven i 45 minuter. Jag har ont! Ricinolja?