Jag passar inte in i något fack=(
Jag är en tjej på snart 21 år som har brottats med min sexuella läggning i flera år.
Problemet är att jag inte tycker att jag passar in något av de såkallade facken.
Ingen av etiketterna hetero, bi eller homo känns rätt för mig.
Jag vet dock till 100% att jag inte är homo så det kan vi stryka direkt. Det är de andra två som jag länge har stått emellan. Jag hade inga funderingar på detta när jag växte upp, jag blev kär i killar och attraherad av killar uteslutande ända upp i tonåren. Allt började när jag under en period i mitt liv nästan bara umgicks med tjejer. Första gången jag blev förälskad i en tjej var jag 15-16 år. Sedan dess har jag varit förtjust i ett antal andra tjejer. Men det är mer på en oskyldig nivå. Inte så mycket sexuellt utan mer känslomässigt. Ibland har jag undrat om jag inte blandat ihop stark vänskap med med att vara kär. Minns en tjej jag gillade, tyckte hon var väldigt söt och vacker och ibland kunde jag bli lite fnittrig i hennes sällskap. Kändes lite som när man var förälskad som barn. Så där oskyldigt, innan sexualiteten blev framträdande. Jag känner mig så förvirrad. Är ofta kåt och fantiserar då om killar och att ha sex med dem. Tänder inte på tjejer på det sättet alls. Med killar räcker det att dem ser lite bra ut för att det ska hetta till för mig. Känner ingen längtan efter att ligga med en tjej. Däremot har jag fantiserat om att ha en flickvän. Har övervägt tanken på om jag skulle kunna ha sex med en tjej om jag var kär i henne. Och det känns som jag skulle kunna det. Med killar kan jag ha sex utan känslor, men det verkar vara tvärtom med tjejer. Känner mig pga detta varken hemma som hetero eller bi. Det är jobbigt då samhället är uppbyggt efter att man ska veta sin tillhörighet så att säga. Någon som har känt så här?