• Anonym (gift man)

    Bättre tålamod med storkukad man?

    Min fru och jag har precis som de flesta par emellanåt lite tvister och gräl. Och när vi är osams så är det 0 sex. Det jag har märkt de senaste åren är att hennes irritation mot mig hänger kvar längre och längre och jag är medveten om att det finns saker i mitt sätt att irritera sig på.

    Nu undrar jag om hon hade haft mer tålamod om jag hade haft en stor kuk. Då kankse hon inte hade irriterat sig jämt på mig. Hur ser i andra kvinnor på en sån sak? Har ni lättare att ha överseende men en mans brister om han har stor kuk och har ni lättare att reta er på en klent utrustad man?

  • Svar på tråden Bättre tålamod med storkukad man?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (gift man) skrev 2014-11-13 16:04:25 följande:

    puffar


    Puffar, really? Har du funderat på det här sen du startade tråden år 2010?
  • missan75

    Det är fullkomligt irrelevant med storleken på min mans kuk när vi bråkar.

    Jag förstår inte ditt resonemang alls. Typ jordens tankevurpa...

  • missan75
    Anonym (gift man) skrev 2010-07-17 08:25:04 följande:
    jo..därför att en kvinna kanske har lättare att ha överseende men en mans personlighetsbrister om hon attraheras och njuter mer av hans större organ.
    Man attraheras inte av en kuk, utan en person.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (gift man) skrev 2010-07-17 08:20:28 följande:
    Min fru och jag har precis som de flesta par emellanåt lite tvister och gräl. Och när vi är osams så är det 0 sex. Det jag har märkt de senaste åren är att hennes irritation mot mig hänger kvar längre och längre och jag är medveten om att det finns saker i mitt sätt att irritera sig på.

    Nu undrar jag om hon hade haft mer tålamod om jag hade haft en stor kuk. Då kankse hon inte hade irriterat sig jämt på mig. Hur ser i andra kvinnor på en sån sak? Har ni lättare att ha överseende men en mans brister om han har stor kuk och har ni lättare att reta er på en klent utrustad man?
    Kan nog vara så att det är ditt storleksantagande som leder till att har mindre tålamod med dig, du kanske ofta pratar om hur dåligt utrustad du tycker att du är vilket efter ett antal år kan leda till en viss leda och dåligt sexliv.
  • Q tankar

    Inte alls - snarare tvärtom. Om jag upplever att mannen har stor - förborgar det större ansvar att ta hänsyn!!


    "Amare et sapere vix deo conceditor"
  • Anonym (H)

    Om du lagt 4 år på att räkna ut detta så misstänker jag att du inte är tillräckligt mentalt utmanande för att hon ska bli kåt på dig. Jag är helt allvarlig.

  • missan75
    Anonym (H) skrev 2014-11-14 14:09:43 följande:

    Om du lagt 4 år på att räkna ut detta så misstänker jag att du inte är tillräckligt mentalt utmanande för att hon ska bli kåt på dig. Jag är helt allvarlig.


    Word
  • Anonym (viss)

    Jag tror för mej själv att det ligger nånting i det TS funderar på!
    Kanske inte i det långa loppet eller som nån sorts motvikt när man bråkar i förhållandet men absolut att man kan "komma undan" med mera om man kompenserar med annat och att det kan vara tex. en stor kuk.

    Jag har en gammal polare som tydligen sitter inne med en riktig jävla hästballe.
    Han är till sättet riktigt svinig och då framförallt mot tjejer och beter sej illa socialt, ser inte direkt bra ut och är varken begåvad eller typisk "badboy" utan snarare skrikig "fjortis" fram tills nyligen då vi passerat 30.
    Ser att jag låter sur och tvär men som ovan skulle nog alla beskriva honom.

    Hursom, 
    Sen vi var 15-16bast så har han aldrig haft problem med att få med tjejer hem.
    Ryktet om utrusningen kom blixtfort och han började snabbt kallas för "kuken".
    I slutet av tonåren så polade han och en vän ett par år, en riktigt söt och smart tjej som jag för allt världen inte kan förstå såg i honom.
    Hon är numera butikschef för en maxibutik i större stad så driv har hon ju inte brist på iaf.
    Efter HAN dumpade henne så hade många av de andra tjejerna i umgängeskretsen inga större problem med att följa honom hem och jag vill minnas att det blev iaf. 9-10st som då också var Xtjejens väninnor.

    Känner att jag spårade lite här men jag ville alltså få fram att tjejerna helt klart måste sett förbi hur han betedde sej av "nån" anledning.

  • Anonym (minikuken)

    ja allt är ett spel för tjejer dom är bara ute efter storkukade killar. har du liten kuk så äcklas dom. livet med liten kuk är skit 

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-04-29 22:34:47 följande:

    ja allt är ett spel för tjejer dom är bara ute efter storkukade killar. har du liten kuk så äcklas dom. livet med liten kuk är skit 


    Men släpp fredagsölen och backa bort från datorn/telefonen, du har ju bumpat varenda stor-kuk-tråd sen tidernas begynnelse ikväll!
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-04-29 22:51:22 följande:
    Men släpp fredagsölen och backa bort från datorn/telefonen, du har ju bumpat varenda stor-kuk-tråd sen tidernas begynnelse ikväll!
    Hahaha!
  • Pussan

    Jag har nog mer tålamod med en kille som hela tiden blir så kåt på mig - oavsett storlek

Svar på tråden Bättre tålamod med storkukad man?