• Superbia

    Nu börjar jag med Cambridge!

    Igår startade jag med Cambridgekuren. Har inte gjort det förut så det ska bli väldigt spännande att se vad det kan bli för resultat av detta. Någon annan som precis har startat eller är på gång som vill hänga på? Har ungefär 20 kg som jag vill bli av med.


    Morten & Vidar 091029
  • Svar på tråden Nu börjar jag med Cambridge!
  • Superbia

    Nu ska jag iväg och jobba, men jag dyker upp imorrn kväll igen
    Kämpa på nu brudar!


    Morten & Vidar 091029
  • Tokstolla
    Tokstolla
    Startvikt: 89,3 kg
    Nuvarande vikt: 82,7 kg
    Målvikt: 63?
    +/- sen förra veckan: -0,8 kg
    +/- totalt: -6,6 kg (totalt totalt -26 kg)

    Längd: 171 cm
    Midjemått vid start: 84 cm
    Midjemått nu:80 cm

    Antal veckor med Cambridge: 3v med ren kur. 

    (Jag hoppar över BMI eftersom man kan lätt räkna ut det med hjälp av min längdangivelse;- ))
    För mig är dessutom midjemåttet lite missvisande eftersom mitt fett sitter mest på lår och rumpa men jag svarar ändå

    Känns lite surt att jag t.o.m gått upp ngr hekton de sista dagarna trots att jag kör ren kur. Men det är väl så det är när man har kvinnoveckan  
  • Superbia

    Jag fyller i mitt imorrn när jag har varit och vägt mig. Bestämde vi någon dag som vi skulle väga oss?


    Morten & Vidar 091029
  • Freja07

    Jag har vägdagar fredagar så jag kommer skriva in min vikt då..På fredag påbörjar jag v 4 på ren kurGlad


    Freja 070515 My 081208
  • Tokstolla
    Superbia skrev 2010-07-21 18:34:54 följande:
    Jag fyller i mitt imorrn när jag har varit och vägt mig. Bestämde vi någon dag som vi skulle väga oss?
    Kan inte bara var och en "leta upp listan" bakåt i tråden och så skriver man den dagen man själv vill? Eller vill ni ha en bestämd dag? 
  • Superbia
    Tokstolla skrev 2010-07-21 19:22:50 följande:
    Kan inte bara var och en "leta upp listan" bakåt i tråden och så skriver man den dagen man själv vill? Eller vill ni ha en bestämd dag? 
    Egentligen spelar det ju ingen roll så sett. Alla har väl påbörjat sin kur på olika dagar antagligen, så det är ju inte bara till att välja en dag som passar alla.
    Morten & Vidar 091029
  • Tokstolla
    Superbia skrev 2010-07-21 19:34:29 följande:
    Egentligen spelar det ju ingen roll så sett. Alla har väl påbörjat sin kur på olika dagar antagligen, så det är ju inte bara till att välja en dag som passar alla.
    Din tråd- Du kan faktiskt få bestämma
  • Superbia
    Tokstolla skrev 2010-07-21 20:45:56 följande:
    Din tråd- Du kan faktiskt få bestämma
    Äh fan, vi får ta den dag det passar oss bäst. Kan iofs bli lite svårt att hålla koll på allas viktnedgång när det kommer in rapporter lite då och då, men som sagt; eftersom inte alla har veckobrytet samtidigt funkar det inte riktigt att bara bestämma en dag. Men kan inte alla fylla i en startlista som jag kan lägga in i ts? Mest för att hålla koll på vilka som är med TeresaBeth
    Startvikt: 81,8 kg
    Målvikt: 63 kg
    Längd: 166 cm
    Midjemått vid start: 100 cm
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia

    Måste ni andra tänka er för så att ni inte råkar äta något ni inte får?
    När jag är på jobbet så lagar vi bland annat mat och jag får hela tiden hindra impulsen att prova ifall pastan är klar eller provsmaka något för att se om det behöver kryddas mer. Och tanken "men det här skulle vi kunna göra hemma" kommer hela tiden upp, haha! Jag vänjer mig säkert av med det snart, men det är lustigt att se hur lätt jag glömmer bort att jag går på kur just nu.


    Morten & Vidar 091029
  • Tokstolla
    Superbia skrev 2010-07-21 20:58:31 följande:
    Måste ni andra tänka er för så att ni inte råkar äta något ni inte får?
    När jag är på jobbet så lagar vi bland annat mat och jag får hela tiden hindra impulsen att prova ifall pastan är klar eller provsmaka något för att se om det behöver kryddas mer. Och tanken "men det här skulle vi kunna göra hemma" kommer hela tiden upp, haha! Jag vänjer mig säkert av med det snart, men det är lustigt att se hur lätt jag glömmer bort att jag går på kur just nu.
    Det skulle vara maten som min 8mån son får. 
Svar på tråden Nu börjar jag med Cambridge!