• myran82

    Skövdegänget!

    Hejsan.

    Sandra 28 år från Tibro. Sambo och har sonen Daniel som fyller 1 år på söndag i nästa vecka.

    Vorde kul att träffa nytt folk =)

  • myran82
    pysselpussar skrev 2011-08-02 21:11:40 följande:
    Åh trevligt! Bott där länge? Själv så flyttade jag till SKövde för två år sen, men känner mej absolut som hemma nu...
    Själv har jag en grabb på 3 år och en liten kotte i magen med BF den 26/8!!

    Hur har du det nu då, semestertider eller?
    Jag är uppvuxen här, men bodde i Skövde i 6 år & flyttade tillbaka till Tibro igen för 3 år sen. Vart bodde du innan?

    Jag är föräldraledig men sambon har semester den här veckan ut också =) Har ni semester?

    Mysigt med bebis, inte långt kvar ju =)
  • myran82
    pysselpussar skrev 2011-08-03 10:19:24 följande:
    Jag har bott lite varstans men är född och uppvuxen i Floby (utanför Falköping)
    Jag är ledig från jobbet, går hemma med havandeskapspenning och min sambo har precis börjat jobba i måndags efter sin semester.

    Ja det är sååå gött att det snart är dags att föda, jag är verkligen sååå less

    Härligt med semester, är det precis i början eller? Isf, har ni några roliga planer?
    Sambon börjar jobba på måndag igen, känns ganska så trist. Vi har varit i Helsningfors på lite semester & så lite dagsutflykter bla till Borås djurpark. Om några veckor åker vi till varmre bredgrader & har lite mer semester =)
Svar på tråden Skövdegänget!