rmc linköping - ivf
annahojn - Stort grattis! :)
Pratade med läkaren på RMC idag och vi skulle få tid för samtal ang. ivf inom några veckor. Men vad händer sen? Lång kö?
annahojn - Stort grattis! :)
Pratade med läkaren på RMC idag och vi skulle få tid för samtal ang. ivf inom några veckor. Men vad händer sen? Lång kö?
Ingen som vet hur det ser ut med kötider och så efter ivf-samtal?

Pratade med Elisabeth för en vecka sedan. Hon sa att de skulle skicka oss en kallelse för ivf-samtal och att vi skulle få en tid inom ett par veckor. Har fortfarande inte fått någon kallelse (kollade posten precis)!? Är det bara jag som tycker att de är sega? 
Nu när jag ringer och frågar var vår kallelse är så säger sköterskan att väntetiden för ivf-samtal är TVÅ MÅNADER!? Wtf??? Hur kan inte Elisabeth vara uppdaterad på hur långa kötider de har!? Jävla pissdag det här blev då...........
Man förväntar sig att de ska vara professionella, fy vad jag är besviken!!
Jahopp, då blir det behandlingsstart till hösten då 
Gissa vad som låg i brevlådan och väntade på oss idag?! En tid till rmc för ivf-samtal nu på onsdag (den 28e)!!
Helt oväntat! Men så står det ju oxå att det är en "extramottagning" så därför blev det kort varsel. Tur att både jag och sambon kan då ;)
Även om vi nu inte hinner påbörja någon behandling innan sommaren så känns det iaf jättebra att komma in i kön! Nöjd tjej!