rmc linköping - ivf
Hemma nu. Känner mig helt ok, lite mensvärk bara.. Ingreppet gick bra och mina 24 folliklar innehöll 19 ägg, så vi är väldigt nöjda! Förhoppningsvis blir det ET på torsdag!? 
Hemma nu. Känner mig helt ok, lite mensvärk bara.. Ingreppet gick bra och mina 24 folliklar innehöll 19 ägg, så vi är väldigt nöjda! Förhoppningsvis blir det ET på torsdag!? 
Ska du in på nytt VUL innan du får datum för ÄP?
Börjar med Progesteron MIC APL 400mg ikväll innan läggdags. Hittar inget i FASS om den här medicinen, vad kan man förvänta sig? Är det vad ni andra också fått utskrivet eller beror det på vilken läkare som gjorde ÄP? Jag hade B idag och hon var såå gullig, verkligen supermysig! Sköterskan var även hon underbar!
Ringde RMC nyss. Fick veta att 14 ägg hade befruktats
Nu vågar jag iaf hoppas på ET imorgon. De skulle ringa imorgon förmiddag om det skulle skita sig.. Skönt att kunna andas ut för idag iaf!!
Har inte hört något från RMC nu under förmiddagen så nu vågar jag tro på det, jag ska bli ruvare idag!
Känns underbart!
Gäller samma hygienkrav vid ET? Alltså nyduschad och inget smink, nagellack, piercingar o.s.v.!? Alla hormoner har gjort min hy hemsk (läs extremt finnig) och jag mår riktigt dåligt av att gå utan smink 
Tack!