rmc linköping - ivf
Lycka till idag Englali!
Lycka till idag Englali!
För oss går det nog käpprätt åt skogen:( de har knappt växt nåt men blivit fler.. Piss skit
Va skönt för dig:) jag väntar också på att de ska höra av sig från RMC så får ja se. Men är inställd på att det kommer avbrytas..
Rmc ringde och ja ska inte avbryta:) troligen äp på fre men konstigt när min största idag bara va på 13... Men men jag är ingen expert
Ja nu hoppas ja igen, hon vågade inte bestämma fred idag utan ja ska spruta två dagar till så bestämmer vi på ons. Om ja nu kör äp på fre hur tar man de sista sprutorna?
Så om ja får plock på fre så borde min sista dag för gonal-f va idag sen ovitrelle imon. Men hur gör man med orgalutran?
De ska ringa mig imon em för att bestämma allt så då berättar de väl hur ja ska göra hoppas ja:)
Har varit på VUL nu och överstimulerad sa han så han trodde äp men att de kommer frysas in om det blir nåt. Jag är inte ens ledsen, vad är det för fel? Ja har över 20 ägg och ja ska hålla knas på mig så ja inte känner mig dålig. Men detta kanske är svaret på att ja e svullen och öm som attan i magen.. Fan också...
Englali: det verkar som det blir äp men att de isf fryser ner dom. Ja ja mår lite illa och har ont i magen:( har ändå ett litet hopp tills i em när RMC ringer..
Äggplock på fredag 7:30 för mig.. Mina värden visade inte på överstimulering så ja ska sluta lyssna på min läkare.. Nu håller vi tummar igen!