• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Arona79: hur går det? Närmar sig nu:) håller tummarna!

• g l i m r a

Arona79: det är tungt när andra får glädjebesked ja vet inte hur man ska hantera det? Ger dig en bamsekram och så kommer vi igen efter sommaren igen. Hösten -11 är vår tur:)

• g l i m r a

Usch jag behöver peppning, allt känns piss. Misslyckades på första försöket i april ska ringa vid nästa mens när de öppnat. Risken finns att ja får mens slutet av v.31 och de öppnar 32... Kommer man lyckas?? Allt känns nattsvart nu:(

• g l i m r a

Har precis ringt RMC, fick en chock för de ringde upp direkt:) jag gjorde korta metoden i april dock gjorde vi fel med sprutorna så tog för låg dos de första 6 dagarna:( nu fick jag givetvis mens i fredags så kan inte köra på denna mensen:( men ringde nu för att kolla läget och då nämnde hon långa metoden som ja skulle kunna börja på nu? Vilket är bäst? Jag valde korta förra gången mest för att jag va otålig och ville starta.. Hjälp

• g l i m r a

Är det bra att köra långa metoden om man är lättstimulerad? Sist punkterades över 30 blåsor och jag fick ut 20 ägg dock bara 4 som va halvbra:( inga till frysen..

• g l i m r a

Ja ja har förstått att det är lättare att planera, inte mig emot:) men ja vet varken ut eller in. Känns som att ja kör den metoden de föreslår nu när de ringer. De ska ju ändå veta bäst.

• g l i m r a

Jag har aldrig testat långa så vet inte hur ja skulle reagera isf..

• g l i m r a

Det blev långa för oss denna gången. Känns helt ok. Då får jag testa på båda och tidsmässigt eftersom jag inte hinner korta nu så blir resultatet samma vecka som om ja skulle väntat på korta:)

Svar på tråden rmc linköping - ivf