• Erica b

rmc linköping - ivf

Imoron ska ja på första läkarbesöket...äntligen händer ngt!
    Det värsta som kan hända är att ja inte får börja förens dec-januari...tyvärr lutar det däråt när ja räknar i kalendern Gråter
    Kanske inte låter som hela världen att få vänta men för mej är det verkligen det så som ja väntat o kämpat så behöver ja få ngt för det snart.
    Ja ska ha Barbara som läkare, ngn som haft henne, min svägerska har haft henne o hon tyckte hon va super förutom lite språkprob.
    Kram Icka

• Erica b

nila77- kul med ngn som haft Barbara o haft en bra upplevelse av all personal, när man hör om folk som blivit oproffisionellt bemötta blir man ju lite nervös så kul med någon som säger positiva saker =)
    Grattis t eran lilla son o ja håller tummarna för astt han ska få ett syskon. Att vänta 3 veckor måste vara lååångdraget speciellt som du sär när man ställt in sej på två!, kunde lika gära varit ett år till som en vecka t kan ja tro!!

• Erica b

mg79- viktklubb.se är min melodi, ja har gått ner över 40 kg...lära sej äta vanlig mat i rätt mängd. alla dieter funkar men så fort du vill leva utan diet går du ju upp igen, viktklubb har hjälp mej massa o mitt älskade gymkort, hundarna o en nyköpt häst som vill ha mye ridning!
    Lycka t!
    Karli- tack!!

• Erica b

jaha läkarbesöket idag va inte så kul...måste vänta t decmensen(slutet på dec) och sen 21 jävla dagar t innan ja ens får börja närspraya....Dr Barbara sa " tänk på stockholmarna som får vänta 2 år"....o hur hjälper det mej ja skiter väl i dom?
    Nej idag har ja en pessimistdag, usch!
    Oktober nu.....slutet på januari känns som 10 år bort.....

Hoppas ingen tar sina barn för givna där ute.
    Icka

• Erica b

Karli- åhh så kul o spännande!! Glad för din skull!

• Erica b

Äntligen kan ja skriva igen...ja gjorde ngn uppdatering på datorn oså helt plötsligt har ja inte kunnat skriva i forumet o det har varit frustrerande för det här stället hjälper mej verkligen med alla olika berättelser o stöttning Hjärta nu har min datahackervän fixat det, skööönt!

Inte för det hänt så mye med mig ja ska ju ringa upp när ja får min mens o då ska vi räkna på när ja ska börja...troligtvis tyvärr i januari för jul kommer precis när ja sprayar annars =( vi få¨r se vad sköterskan säger!

min bästa vän i hela världen är gravid o ja har inte ens kunnat svara på hennes sms när ja fick reda på detta, riktigt hemskt har ja betett mej men det GÅR bara inte ja bryter ihop bara ja tänker på henne...hon kommer tom hinna föda innan ja fått min första insättning....oja känner att ja kommer inte kunna prata med henne förens ja ä gravid Om ja nu blir gravid. Usch så hemsk ja känner mej men det går bara inte...ja brukar palla allt o alltid tänka mer på andra än mej själv, nu har ja blitt ett egoistiskt svin!

Hur har ni pallat me alla barn o graviditeter runt om? min jobbarkompis blev gravid för ett tag sedan o sa då _"OJ hoppsan så går det när man gömt p-pillret 2timmar, inte lls planerat men va fasen vi kör väl på en bäbis då"
    lust att ge en rak höger...Flört

Kram på er alla kämpande änglar!

• Erica b

anlijoos- min remiss var inne i början av sep sen tog det knappt 2 veckor för mej att få hem ett brev med första läkartiden 26 okt. ja får vänta på jul o nyårshelgen nu innan ja får börja spraya, surt som fasen är det menmen inget att göra åt!
    Hoppas det går bra för dej o du får tid snaaart, ja vet hur det är att vänta...har gjort det i snart 7 år

• Erica b

spugnola- förstår precis om ja nånsin kommer bli gravid så kommer ja inte tro påt förns ja har ungen i famnen kan ja tänka, när ja kämpat så dant ä det svårt att bara landa såklart!
    Snaaart där!

• Erica b

mumlan74- oj vilket dilemma, känner för er! Det är ju tyvärr ngt ni måste bestämma själva men hur ni än gör så lycka t!

Svar på tråden rmc linköping - ivf