• Erica b

rmc linköping - ivf

Bamboocha-grattis till ruvning, ja längtar så dant t att få göra det själv, skönt att höra att du tagit ledigt, det har ja spart semester så ja me kan göra nämligen, bra att man inte är den enda som najjor!
    Lycka t nu!

• Erica b

Den här helgen ska ja stå på huvvet heela helgen så ja INTE får min mens för OM den skulle vara 1-2 dagar sen(har oregelb 29-34) så ska ja få börja nässpraya vid jul...annars får ja vänta t runt 18 jan =/
    Ja ä så nervös för vad sköterskan ska säga när ja ringer-känns som om hon har hela mitt liv i sina händer hihi men ställer såklart in mej på den där förbannade januari ;)
    Ta hand om er!

• Erica b

Karli....fy f... o usch, tänker på Dej. Kör på igen direkt du det skulle ja me göra! kram
    Ja förstår inte hur man kan vänta på att dra igång en gång till då ä ju drömmer ÄNNUlängre bort, så äre för mej iaf men inget fel me att vänta altså! Ja mår som sämst när ja inte gör någonting! manär verkligen olika Förvånad

Ja ska ringa RMC imöra, typiskt kom min jä... mens TIDIGT som ALDRIG hänt annars på typ 4 år...så det blir att vänta t slutet på januari...usch att inte kunna göra nått o bara vänta ä det värsta! Min kropp vill inte samarbeta alls just nu...

• Erica b

Fick idag bekräftat det ja har varit rädd för, att pga 2 ynka dagar så får ja vänta ändå t 19 januari tills ja får börja spraya. 51 dagar, 8 veckor.
    Nej det kommer inte gå fort. Det är svårt att putsa fönser när man gråter...o varför ska man göra adventfint hemma när man inte ens har några barn, finns ingen mening. julen är för barnen...

Nattsvart.Gråter

• Erica b

Grattis himlan t så många ägg, kul!

• Erica b

Spugnola- japp ä min tatuering, gjorde den nyss för att påminna mej om att inte tappa hoppet!
    Fram t jul äre massa mys sen får vi ta en dag i sänder som sagt, lite positivare nu än förut...

Kämpa på alla! Hjärta
    Kramar

• Erica b

Hjärtans fröjd- på vårat infosamtal gick vi igenom alla olika sätt det finns att göra på typ korta/långa metoden, sen gick vi in lite mer på våran metod o de hormoner vi ska få. Sen fick ja göra ett vaginalt ultraljud där o då och sedan fick ja me mej sprutor hem o hur vi går vidare, sedan tar man visst alla steg som de kommer med mer info om varje när det är dax.
    Vi ska börja på 21 dagen i min decembercykel...så 19 januari kommer ja börja med nässpray troligtvis pga av julstängt o sterilisering av labbet.

• Erica b

ja vet inte helt varför men vi ska köra långa, bland annat för det va bäst resultat på den sa  Dr Barbara t oss, får ta menorur sprutor med sen
    ...men som sagt tror det är vad de tänkt ut som passar just oss som man får köra på.
    det är jobbigt för mej(kontrollfreak) att lägga så mye kontroll i andras händer o man inte rikigt varför vissa saker görs o man har ju säkert frågat o fått svar men allt går inte att komma ihåg o få in det är SÅ mye känslor, intryck mm
    åhh 49 dagar kvar t spraystart =)

• Erica b

hjärtans fröjd- måste bara lägga till att min svägerska har haft samma läkare o samma "problem" o samma metod men fått helt olika läkarbesök än vad ja haft så va inte säker på att det blir som jag sär! =)

Svar på tråden rmc linköping - ivf