• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Bamboocha: Ett jätte GRATTIS!!
    Min remiss blir skickad till RMC nu innan jul den 21. Nån som har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får första besöket?
    Är så jäkla nervös nu och vill bara komma igång.. Bara man har ett datum för första träffen så känns det mycket lugnare.

• g l i m r a

anlijoos: Har de inte ens skickat remissen till RMC eller väntar nio svar från de?

• g l i m r a

anlijoos: Du har väntat en månad iaf, hade hoppats på att du skulle säga nån vecka.. ja vet att det kan dröja upp till tre månader innan man får första besöket men jag vill inte vänta så länge. Isf får jag vänta till april=(

• g l i m r a

Håller tummarna för alla er som ruvar Drömmer

• g l i m r a

anlijoos: eftersom jag måste vänta tills jag fyllt 25 så kommer de skicka min remiss nu innan jul och jag fyller 1/1 så sen hoppas jag att det går undan... Hoppas ska man ju alltid iaf..

• g l i m r a

Grattis alla ni som plussat och jag håller tummarna för dig Boomis

• g l i m r a

Hej alla och godfortsättning.
    Ni som har stenkoll=)
    Jag har skickat remiss till RMC och den landade hos de nu när de öppnade i måndags.
    När tror ni man får första kontakten?
    Otålig? nejdå, inte farligt..hehe

• g l i m r a

Cathy: Ska man våga sig på att ringa de redan nästa vecka bara för att kolla läget så att de fått remissen?
    Eller ska man ha lite mer is i magen kanske...=)

• g l i m r a

anlijoos: Visst är det så, man är nöjd bara man får ett datum inbokat så man kan planera sin vår lite..
    Men nu blev ja lite besviken att du inte hört något än och du skickade din remiss nästan en månad tidigare än mig.. Iofs så har de ju haft julstängt nästan hela tiden kom ja på nu så vi kanske ligger ganska lika i tid.. Men ja är också sugen på att ringa nästa vecka och se så att de har fått den iaf.. är man desperat då? de borde ju veta hur man mår i psyket när man håller på med allt..

• g l i m r a

anlijoos: Mailade till de nu, fick svar direkt att remissen har kommit och de skickar kallelse hem till oss. Nu väntar vi...

Svar på tråden rmc linköping - ivf