rmc linköping - ivf
Jag lär få ta mina sprutor själv, för sambon jobbar skift, så det blir lite meckigt...
Jag var och shoppade nya stövlar igår, enbart för att jag är så duktig som går igenom det här, och sen hämtade jag ut en H&M-paket som jag oxå beställt enbart för att jag är så duktig
Antar att det inte märks så fort, men det är himmelens mycket som är psykologiskt, för jag tycker redan jag känner mig jämnare i humöret av att bara spraya en gång fr o m i morse, men som sagt, så fort går det nog inte...
Nu ska jag tillbaka till jobbet och ha F-möte. Underbart med fredag imorron, även om varken den här veckan eller helgen blev som jag trodde från början...
Bra med shoppingbelöning! Och sprutstarten går säkert bra, man vänjer sig så fort. Jag var jättenervös innan jag provade, men efter några sprutor bryr jag mig nästan inte alls. Är det puregon du ska ta? I så fall är det jättelätt, så fort man har fattat hur pennan funkar! Men jag tycker inte att ägglossningssprutan, som är en vanlig spruta med lite grövre nåt, är nåt problem heller. Tänk vad mycket man klarar, för några månader sedan hade jag aldrig trott att jag skulle våga sticka mig själv! Lycka till i kväll, det kommer säkert gå hur bra som helst! Och imorgon blir det ännu lättare...
Äter provera.