rmc linköping - ivf
Karli: Jag hoppas så innerligt att du har rätt, med balandade känslor är ju detta såklart. men ja vill ju komma igår nu så fort som möjligt även fast ja inte är sugen på all smärta det kommer medföra..=(
Karli: Jag hoppas så innerligt att du har rätt, med balandade känslor är ju detta såklart. men ja vill ju komma igår nu så fort som möjligt även fast ja inte är sugen på all smärta det kommer medföra..=(
Helst hade jag velat svara på mailet och fråga NÄR jag får kallelsen i brevlådan men hejdade mig... Jag vill veta NU:) hoppas hoppas den kommer snart. Säg till när du får svar från de, nyfiken på vad de säger.
Vi får hoppas att det inte behöver ta tre månader.. Men egentligen så var man ju inställd på det från början.. Var hörde jag ifrån att de började boka upp tider i tisdags??
Cathy: när skickade du remiss?
Då får man helt enkelt vänta och se om man få någon tid innan april:(
Absolut! Du vågade inte fråga de närmre om när man kan tänkas få ett brev i brevlådan?
Anlijoos: va underbart att höra:) min remiss fick de 22/12 så vi borde ju få kallelse snart vi också då.. Lite hopp i denna mörka tid:) vilket datum fick ni tid?
Erica b: Lycka till!
Anlijoos: va avis ja blev nu:) vilket datum fick de eran remiss i dec?
Anlijoos: ja i fredags damp den ner. 9/3 fick vi tid, hade hoppats på lite tidigare men men. Hoppas att tiden går fort nu tills dess.