• g l i m r a

rmc linköping - ivf

Fru lila: på vilken rd får man testa när man kör korta metoden?

Har tagit första sprutan (eller rättare sagt min man fick ta den på mig) det tog 30 min så kl 19 blev 19:30, fan trodde inte det skulle va så jobbigt...

• g l i m r a

Ocean pearl: det lät underbart.. Man är lite skraj inför äp, håller tummarna för dig!

• g l i m r a

Bebisdrömmar: va härligt!

Tack alla, andra sprutan tagen, gjorde ont:( fan va jobbigt detta är. Läser att många av er fått vänta på äp när ni väl kommit dit. Tror ni man kan önska att de tar en först för ja tror inte ja klarar av väntan dagen D för ja kommer vilja spy av nervositet...:(

Arona79: Gud va härligt och skrämmande på samma gång, håller tummar och tår att det ska gå bra:)

Englali: va härligt att komma igång med sprutor hur konstigt det än låter...

• g l i m r a

Ocean pearl: ska dit imon för vul och blodprov och det kostar ju inget att fråga. Är rädd att ja inte klarar äp, jag lipar varje kväll bara för att ta spruta..

• g l i m r a

Varit på RMC idag för VUL och blodprov. 15 blåsor på höger sida och 12 på vänster. Runt 7mm va de. Troligen äp slutet på nästa vecka..

• g l i m r a

Arona79: jag håller alla tummar och tår jag har..

• g l i m r a

Är det nån som tagit ovitrelle och tyckt att de gör ont efteråt? Svider som attan, själva sprutan va ingen fara men sen..

• g l i m r a

Englali: hoppas du får börja på tisdag, är skönt att ha kommit igång:)

• g l i m r a

Jag skrev fel med menade orgalutran:) usch orkar inte ha reda på allt snart...

• g l i m r a

Ja verkligen, va på nytt VUL idag o de verkar inte hända mycket med blåsorna.. De borde ringa o be mig höja dosen igen.. Hoppas detta kan gå vägen. Men bättre att det är åt det hållet än att jag är överstimulerad för detta går det ju göra någonting åt.

Svar på tråden rmc linköping - ivf