rmc linköping - ivf
Anlijoos: va underbart att höra:) jag trodde man började spraya på dag 20-21?
Vem fick du träffa? Vad fick du för intryck av dem?
Anlijoos: va underbart att höra:) jag trodde man började spraya på dag 20-21?
Vem fick du träffa? Vad fick du för intryck av dem?
Anlijoos: ja kommer vara på dag 16 när ja åker upp måste jag vänta till nästa cykel då tror du?
Anlijoos: ja det kanske man kan ringa och kolla, är rädd för att de ska tycka att man är en pina som tjatar.. Känns surt att behöva vänta en månad bara för att de väntar en cykel. Hur känns det för dig nu? Vilken info hade Cathy fått?
Erica b: håller tummarna för dig:)
En fråga, är man galen om man vill förbereda RMC att man är på cd 15-16 när man kommer dit och skulle vilja börja direkt? Ska dit nu den 9/3
Lindy01: det är det jag är nyfiken på med om man kan få börja den cykeln man är i när man är på första besöket.
Erica b: och jag kommer va på dag 14 ca kan diffa nån dag fram lr tillbaka..
Bebisdrömmar: jag vet bara att inom 90 dagar ska du få första besöket och då planeras IVF start, ska själv på första möte nästa onsdag. Sen har ja hört att de har mycket nu så man får inte börja direkt utan vänta en cykel men vänta har man ju blivit bra på nu... NOT
Du skickade remiss nu i början av febr, då ska du ha tid inom tre månader. Vet inte hur de har semesterstängt du ska ha otur om du inte hinner innan höst. Hoppas så för din skull att du får tid snart för denna väntan är Inge rolig:(
Pållan: ja, nu börjar det faktiskt närma sig. Men blir det att man får vänta en cykel så kommer det inte bli start förrän slutet på april men vänta är ju det enda man gör:)
Ylva75: ja men innan dess kommer jag ha mens, kommer dit den 9/3 och då är jag på cd 16 så ja kommer ha mens i slutet på mars:)