• minime85

rmc linköping - ivf

Hjärtefröjd skrev 2012-05-02 21:58:49 följande:
    9-10 mm, skulle det såklart stå.

Ok! Då kan jag vara nöjd då! Hade ca 7-10 blåsor på varje äggstock. Minsta var 6 mm och största var 14 mm, de flesta var runt 10. Blir ÄP på måndag bra tror ni?
  • minime85
    Hjärtefröjd skrev 2012-05-02 22:12:49 följande:
    Minime85: Måndag eller tisdag gissar jag på!

Tror du har helt rätt, läkaren gissade på måndag.. På fredag vet jag, vill veta NU!! Otålig tjej :P
  • minime85

Det gick bra! :) Blir ÄP på tisdag (bra gissat Hjärtefröjd!).. Ska sänka dosen till 75.. Nu håller jag tummarna att kroppen och jag arbetar mot samma mål; många ägg av finaste sort :P

• minime85

Btw, blev ovitrelle istället för pregnyl. Känns så skönt att slippa mecket med pregnylen!!! ;)

• minime85

Kan någon vara snäll och lite kort förklara hur ÄP-dagen kommer att se ut Glad Tack! Börjar bli lite nervös nu, fast kanske inte för själva ingreppet utan mest för hur många ägg de får ut och hur många som befruktas...

• minime85

Hjärtefröjd - Tack så jättemycket! Känner mig mkt lugnare nu! Och tack för peppningen! Flört

Hur mår du nu?

• minime85

Äntligen, nu är alla mediciner i kroppen och nu kan vi bara be till högre makter att allt ska gå bra! Ska bli härligt att slippa tänka på spray- och spruttider imorgon! Glad

• minime85
    FineS skrev 2012-05-06 21:41:53 följande:
    Ååå, vad skönt!! Nu håller vi tummarna!
    Tack! :)

Hur går det för dig?
  • minime85
    FineS skrev 2012-05-06 21:55:43 följande:
    Jag har börjat spruta nu, blodprov i morgon och VUL på tisdag. Är himla nyfiken på hur det ser ut med blåsor!!!
    Härligt! :) Hoppas du svarat bra på sprutorna! Vilken dos använder du?
  • minime85
    FineS skrev 2012-05-07 14:07:51 följande:
    Jaha..man nojar säkert som vanligt;) Fast jag tycker dom flesta jag pratat med i andra trådar har fått högre doser, men vid det här läget borde man väl fattat att man inte kan jämföra sig med andra hela tiden;) Fick 112,5 eller nåt första ronden, så lite har dom ju puffat på iaf. 
    Har du fått veta vad blodprovet visade?
Svar på tråden rmc linköping - ivf