• iden

Såååå vidrigt

Måste ju bara dela med mig av en ytterst vidrig liten familj jag satt brevid på en strand här om dagen.

En mamma hennes kompis och deras ungar satt nästan brevid oss på en ganska stor sandstrand. Det började med att jag störde mig på att hennes 5-6 åriga dotter sprang runt/lekte i klätterställning och gungor naken!! Tycker hon va lite för stor för det! Men men det va väll inte hela världen. Helt plötsligt i alla fall så bara ställer sig denna lilla jänta och kissar mitt på stranden bland alla som ligger och solar ÄCKLIGT mitt i sanden asså inte i någon buske. Då bara suckade jag högt men sa inget. Efter en timme gör ungen samma sak igen och mamman ser allt. Då spatserade jag dock fram till mamman och bad henne ta bort dotterns kiss eftersom folk nu ovetandes gick i "kisshögen" Och när som hekllst kanske någon la sin filt i snusket. Men  då blir både mamman och hennes kompis upprörda och tycker jag överdriver "de e ju bara barnkiss" Gravid som jag e och med hormoner på topp skällde jag ut henne efter noter och hänvisade till toaletterna ca 5m bort.

Visst e det äckligt?? Har folk inge hyfs?? och den lilla tjejen verkar ju skumt oblyg. Min son 4år skulle aldrig bara ställa sig bland massa folk och kissa! Och tänk på den stackare som lägger sig med sin lilla handduk och solar just på kisset fyyyyy faaan va snuskigt. 

• Svar på tråden Såååå vidrigt
  • Matematik

Jag var med om en liknande grej, men det var doco några år sedan, men det var en liten naken tjej som satte sig vid strandkanten och bajsade, helt öppet och sen gick iväg. Hon var ca 2 år . Föräldrarna borde ju ha sett det eftersom man lämnar väl inte en sån liten fklicka utan konstant koll vid en sjö?

• Echidna

Bra att ts sa till ang kissandet! Finns det toaletter ska man använda dem, även barn! Nån måtta får det väl vara.

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • Knyttensmamma

Att kissa mitt på stranden när man är så stor verkar konstigt..Min 4åring skickar jag alltid in i buskarna för till toaletten hinner han inte när han ska kissa.

• Queenie70

Otrevligt att kissa mitt på stranden. En så gammal flicka borde ha fått lära sig bättre.

• Lee78

Riktigt vidrigt o hänsynslöst o BRA att du "sa" till!!!!!!

• Queenie70
    Rokka Jill skrev 2010-07-23 00:49:14 följande:
    Jag upplevde något liknande idag..
    En familj la sig JÄVLIGT tätt intill oss.. (fast det var plats , bra platser!)
    De hade söner.. en 2åring och en som nog var 5-6 år, han var äldre än min 4 åring iaf!!
    pojkarna sprang nakna.  Jag tycker att småpojkar ser äckliga ut, ursäkta men hela snoppgrejen ser bara missbildad ut på de små, så jag blir rent av äcklad. Jag suckade klart och sa halvhögt TREVLIGT med mycket ironi i tonen. När deras 2 åring studsade framför oss med den dinglande saken. Jag behövde inte titta, eller hur? nej, men jag låg ju på mage och hade uppsikt över min dotter som var i vattnet..

Deras tvååring pissade, dock i buske men ändå..det fanns toaletter bakom ena basängen bara en liten bit bort.
    De berömde deras son givetvis och även där kunde jag heller inte vara tyst och fråga min sambo om han också fick pissa överallt, bara för att han föddes med en snopp?

MEn det bästa kom ändå på slutet.. "Pappa, får jag ha blöja inatt?" "ja om du VILL"
    det var den STORA sonen på 5-6 år som ställde frågan och pappa "ja om du vill!!!!!!!!!!!!!!"
    ALLT de sa till barnen var frågor.. "casper, vill du ha tröjan?" "nej" "men du måste ju ha tröjan nu när vi ska gå"
    (men varför frågar du ungen om han vill ha tröjan, dumbass!!!)

Min pojkvänn sa "detta är sånna typiska FLare, förstår du nu varför jag inte vill att du sitter på det jävla forumet"
    "småpojkar ser äckliga ut" "hela snoppgrejjen ser misslyckad ut"

Hur fan kan en vuxen människa uttrycka sig så om små barn. Du borde söka hjälp.
  • Mariohn
    Queenie70 skrev 2010-07-23 14:35:13 följande:

agreed
  • Krätchen
    Queenie70 skrev 2010-07-23 14:35:13 följande:

I'm shocked!Förvånad

Det är väl de stora snopparna som ser "knäppa" ut. Gud hade nog roligt(eller tråkigt) när han "tillverkade" snoppar och snippor.
  • Sandrisen80

Jag reagerar oxa pa att flickan ar sa stor och springer runt naken! Skulle aldrig lata min 5-aring springa runt naken, inte ens pa stranden. Kanske har jag overdriven radsla for pedofiler, men jag vill inte att min dotter hamnar pa okanda manniskors semesterbilder naken. Pa med baddrakt, naken kan man va hemma i badpoolen...

Tycker du gjorde ratt som sa till!

Svar på tråden Såååå vidrigt