Såååå vidrigt
Måste ju bara dela med mig av en ytterst vidrig liten familj jag satt brevid på en strand här om dagen.
En mamma hennes kompis och deras ungar satt nästan brevid oss på en ganska stor sandstrand. Det började med att jag störde mig på att hennes 5-6 åriga dotter sprang runt/lekte i klätterställning och gungor naken!! Tycker hon va lite för stor för det! Men men det va väll inte hela världen. Helt plötsligt i alla fall så bara ställer sig denna lilla jänta och kissar mitt på stranden bland alla som ligger och solar ÄCKLIGT mitt i sanden asså inte i någon buske. Då bara suckade jag högt men sa inget. Efter en timme gör ungen samma sak igen och mamman ser allt. Då spatserade jag dock fram till mamman och bad henne ta bort dotterns kiss eftersom folk nu ovetandes gick i "kisshögen" Och när som hekllst kanske någon la sin filt i snusket. Men då blir både mamman och hennes kompis upprörda och tycker jag överdriver "de e ju bara barnkiss" Gravid som jag e och med hormoner på topp skällde jag ut henne efter noter och hänvisade till toaletterna ca 5m bort.
Visst e det äckligt?? Har folk inge hyfs?? och den lilla tjejen verkar ju skumt oblyg. Min son 4år skulle aldrig bara ställa sig bland massa folk och kissa! Och tänk på den stackare som lägger sig med sin lilla handduk och solar just på kisset fyyyyy faaan va snuskigt.