• iden

Såååå vidrigt

Måste ju bara dela med mig av en ytterst vidrig liten familj jag satt brevid på en strand här om dagen.

En mamma hennes kompis och deras ungar satt nästan brevid oss på en ganska stor sandstrand. Det började med att jag störde mig på att hennes 5-6 åriga dotter sprang runt/lekte i klätterställning och gungor naken!! Tycker hon va lite för stor för det! Men men det va väll inte hela världen. Helt plötsligt i alla fall så bara ställer sig denna lilla jänta och kissar mitt på stranden bland alla som ligger och solar ÄCKLIGT mitt i sanden asså inte i någon buske. Då bara suckade jag högt men sa inget. Efter en timme gör ungen samma sak igen och mamman ser allt. Då spatserade jag dock fram till mamman och bad henne ta bort dotterns kiss eftersom folk nu ovetandes gick i "kisshögen" Och när som hekllst kanske någon la sin filt i snusket. Men  då blir både mamman och hennes kompis upprörda och tycker jag överdriver "de e ju bara barnkiss" Gravid som jag e och med hormoner på topp skällde jag ut henne efter noter och hänvisade till toaletterna ca 5m bort.

Visst e det äckligt?? Har folk inge hyfs?? och den lilla tjejen verkar ju skumt oblyg. Min son 4år skulle aldrig bara ställa sig bland massa folk och kissa! Och tänk på den stackare som lägger sig med sin lilla handduk och solar just på kisset fyyyyy faaan va snuskigt. 

• Svar på tråden Såååå vidrigt
  • Busbellan

Alltså att barnet sprang naken ser jag inget konstigt med, är väl skönt så länge de kan göra det utan att skämmas
    Min dotter var nog i 6-7 års åldern innan hon började vilja ha badkläder på sig när hon badade.

Däremot kissa kan man ju göra på lämpligare ställen.
    Men jag tycker nog inte hon verkade skumt oblyg, tycker nog det är konstigare med barn i den åldern som absolut inte vågar visa sig nakna

Mamma till Nora, August och Ella
  • reka01

Men jag tror de flesta av er här verkar ha piss i hjärnan. Vad 17 gör det om en liten tjej kissar på en strand. hur mycket kommer det? ½ dl? och hur lång tid tar det innan det har absorberats och torkat? Någon minut?

Jag önskar att mina problem också var av denna kaliber, som t.ex. ett barn kutar naket på en strand o kissar.

F.ö. brukar jag ibland köra taxi helgnätter. Har sett otaliga ggr hur tjejer sätter sig på huk på trottoaren och låter det länspumpen gå. Det om nåt är äckligt. 

• LHUF

visst att hon var 6 år då borde man kunna säga till sin mamma att jag behöver kissa, men som sagt i denna värme så absorberas nog kisset ganska snabbt 

min dotter är 2 år och 4 månader nu i sommar och vi har lite plan på att göra henne blöjfri men iaf får hon springa naken på stranden och det har hänt många gånger att hon kissat på stranden, oftast när hon står precis vid strandkanten men även på sanden. Hon känner inte när hon behöver kissa så henne kan jag inte skicka i buskarna.

Tilde 080319
  • Ghostrider
    reka01 skrev 2010-07-23 15:01:07 följande:
    Men jag tror de flesta av er här verkar ha piss i hjärnan. Vad 17 gör det om en liten tjej kissar på en strand. hur mycket kommer det? ½ dl? och hur lång tid tar det innan det har absorberats och torkat? Någon minut?

Jag önskar att mina problem också var av denna kaliber, som t.ex. ett barn kutar naket på en strand o kissar.

F.ö. brukar jag ibland köra taxi helgnätter. Har sett otaliga ggr hur tjejer sätter sig på huk på trottoaren och låter det länspumpen gå. Det om nåt är äckligt. 
    Den lilla tjejen som pissade på stranden sitter 15 år senare framför din taxibil och skvalar.
  • reka01

Det tror jag knappast då min strävan ej är att köra taxi om 15 år. Däremot är jag övertygad om att dessa skvalbrudar mycket väl kan tänkas hänga här för att diskutera världsproblemen i väntan på att soc.bidraget ska dimpa in på kontot.

• Ghostrider
    reka01 skrev 2010-07-23 16:06:21 följande:
    Det tror jag knappast då min strävan ej är att köra taxi om 15 år. Däremot är jag övertygad om att dessa skvalbrudar mycket väl kan tänkas hänga här för att diskutera världsproblemen i väntan på att soc.bidraget ska dimpa in på kontot.
    Ja du ser, lär man ungarna i tidig ålder att det är okej att uppföra sig som WT så håller det i sig hela livet. Även om det är en microsak så dra på en bralla och lär ungen gå på toa alternativt en buske långt från folk.
  • Veladis

Kiss mitt på stranden - inte OK. Nakna barn på stranden - helt OK om de är vad de själva vill.

Fast lite kiss i sanden är förmodligen en struntsak om man jämför med all måsbajs och alla som kissar i vattnet.

• Busbellan
    Ghostrider skrev 2010-07-23 16:16:18 följande:
    Ja du ser, lär man ungarna i tidig ålder att det är okej att uppföra sig som WT så håller det i sig hela livet. Även om det är en microsak så dra på en bralla och lär ungen gå på toa alternativt en buske långt från folk.
    Sen när blev det WT att låta barnen bada nakna, då borde i princip alla i min ålder vara WT eftersom när jag var barn var det bra många fler som badade utan badkläder än med
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Veladis
    Busbellan skrev 2010-07-23 16:33:42 följande:
    Sen när blev det WT att låta barnen bada nakna, då borde i princip alla i min ålder vara WT eftersom när jag var barn var det bra många fler som badade utan badkläder än med
    Håller med. Jag tycker det är mer WT  i så fall, när man klär barnen i vissa badkläder.
  • Rokka Jill
    Krätchen skrev 2010-07-23 14:40:33 följande:
    I'm shocked!Förvånad

Det är väl de stora snopparna som ser "knäppa" ut. Gud hade nog roligt(eller tråkigt) när han "tillverkade" snoppar och snippor.
    haha ja jag misstänker också att han hade tråkigt...

MEn vadå, jag tycker snoppar ser äckligt ut, varför borde jag söka hjälp? ska folk söka hjälp för de tycker spindlar är äckliga? är det äckligt så är det äckligt.
Svar på tråden Såååå vidrigt