• iden

Såååå vidrigt

Måste ju bara dela med mig av en ytterst vidrig liten familj jag satt brevid på en strand här om dagen.

En mamma hennes kompis och deras ungar satt nästan brevid oss på en ganska stor sandstrand. Det började med att jag störde mig på att hennes 5-6 åriga dotter sprang runt/lekte i klätterställning och gungor naken!! Tycker hon va lite för stor för det! Men men det va väll inte hela världen. Helt plötsligt i alla fall så bara ställer sig denna lilla jänta och kissar mitt på stranden bland alla som ligger och solar ÄCKLIGT mitt i sanden asså inte i någon buske. Då bara suckade jag högt men sa inget. Efter en timme gör ungen samma sak igen och mamman ser allt. Då spatserade jag dock fram till mamman och bad henne ta bort dotterns kiss eftersom folk nu ovetandes gick i "kisshögen" Och när som hekllst kanske någon la sin filt i snusket. Men  då blir både mamman och hennes kompis upprörda och tycker jag överdriver "de e ju bara barnkiss" Gravid som jag e och med hormoner på topp skällde jag ut henne efter noter och hänvisade till toaletterna ca 5m bort.

Visst e det äckligt?? Har folk inge hyfs?? och den lilla tjejen verkar ju skumt oblyg. Min son 4år skulle aldrig bara ställa sig bland massa folk och kissa! Och tänk på den stackare som lägger sig med sin lilla handduk och solar just på kisset fyyyyy faaan va snuskigt. 

• Svar på tråden Såååå vidrigt
  • Rokka Jill
    reka01 skrev 2010-07-23 16:06:21 följande:
    Det tror jag knappast då min strävan ej är att köra taxi om 15 år. Däremot är jag övertygad om att dessa skvalbrudar mycket väl kan tänkas hänga här för att diskutera världsproblemen i väntan på att soc.bidraget ska dimpa in på kontot.
    hahaha, fan vad jag älskar dina inlägg.
  • Bedan

Är det nån som kan förklara skillnaden på barnurin och vuxenurin när det handlar om en så stor unge? Jag fattar inte.

• Rokka Jill
    Bedan skrev 2010-07-23 17:09:05 följande:
    Är det nån som kan förklara skillnaden på barnurin och vuxenurin när det handlar om en så stor unge? Jag fattar inte.
    dessa prourin-flare menar väll att barnurin är iaf i mindre mängd....
  • Vill inte ha barn

OT: Om TS och alla andra ens sneglade på ungen skulle de ha blivit fällda för barnporr nu (ja det finns ett tittförbud).

• Ghostrider
    Ja eller hur, så om ett fyllo går förbi och bara är liiite pissnödig, är det lika okej att han slår en liten skvätt där då, det absorberas ju så fort.
  • Jävelunge
    Veladis skrev 2010-07-23 16:50:18 följande:
    Håller med. Jag tycker det är mer WT  i så fall, när man klär barnen i vissa badkläder.
    Håller med. Jag tänker direkt WT när jag ser föräldrar med barn under typ 3 år som styrt ut dessa i diverse bad-outfits...allra värst är små bebispojkar med badshorts ned till smalbenen eller flickor med bikini-bh/topp...hur tänkte mamma och pappa där?
  • Soul

Ok att man inte alltid hinner med att stoppa ett barn som pinkar i sanden, men ett barn i den åldern kan man säga till när det händer. Dessutom tillhör det vanligt hyffs att som förälder ta bort den kissiga sanden. Att bara ignorera det hade gjort mig minst lika irriterad som TS. Däremot att ungen sprang runt näck hade jag inte sett som någon större grej.

• Bedan
    Ghostrider skrev 2010-07-23 19:13:34 följande:
    Ja eller hur, så om ett fyllo går förbi och bara är liiite pissnödig, är det lika okej att han slår en liten skvätt där då, det absorberas ju så fort.
    Blöööö... absorberas... = stannar där i mer koncentrerad form. Urk. Nej barn och alkisar får gärna gå på toa.
  • Queenie70
    Inte för att jag tycker man ska låta barn urinera i sanden, men skillnaden mellan vuxenurin och barnurin (hos barn innan puberteten) är att det luktar mycket mindre och är mer vattenlikt än vuxenurin.
  • Bedan
    Queenie70 skrev 2010-07-23 19:38:48 följande:
    Inte för att jag tycker man ska låta barn urinera i sanden, men skillnaden mellan vuxenurin och barnurin (hos barn innan puberteten) är att det luktar mycket mindre och är mer vattenlikt än vuxenurin.
    Så urin förändras i och med puberteten? Hur då?
  • Pumpalicious
    Queenie70 skrev 2010-07-23 19:38:48 följande:
    Haha löjligaste jag har hört. Drick mer vatten så kommer ditt kiss att lukta mindre också
  • Queenie70
    Pumpalicious skrev 2010-07-23 19:48:37 följande:
    Haha löjligaste jag har hört. Drick mer vatten så kommer ditt kiss att lukta mindre också
    Eh,,,,jahaja....Ja tyck det är löjligt då, men det är i vilket fall som helst så det ligger till vare sig du tror det eller inte.
  • Queenie70
    Bedan skrev 2010-07-23 19:40:13 följande:
    Så urin förändras i och med puberteten? Hur då?
    I och med att vi blir könsmogna och massa hormoner börjar härja i kroppen så börjar vi också dofta starkare som alla andra djur. Svett, urin och dyl.
  • iden

Spelar ju ingen roll vems piss de e jag vill INTE ligga och sola i de!! Och angående nakenhet så stör det mig inte såå mycket. Det var mest när hon klättrade runt i klätterstälningen (ohygieniskt)!! Skiter i om hon sitter naken på filten och solar

Svar på tråden Såååå vidrigt