• Livet är en dans på rosor

Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?

Om du fick veta att en av dina kvinnliga kollegor för ett par år sedan medverkat i en porrfilm- hur skulle du då reagera? Skulle du ändra uppfattning om henne? Skulle du se ner på henne? Skulle det kännas bekvämt att jobba med henne?

• Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?
  • Fuskmamma

Blivit förvånad men alla har vi väl saker som vi inte vill andra ska få veta? Sen kan jag tycka det är lite häftigt ! Att medverka i porrfilm självmant och sen stå för det är girlpower. Det är nog många kvinnor som fantiserar om det men inte vågar erkänna. Precis samma sak som med tjejsex, Alla tjejer fantiserar om det men inte ens hälften vågar erkänna ;)

• Skarpa

Alla (typ) har väl diverse erfarenheter i ryggsäcken som arbetskamrater (och andra) inte vet om, och troligtvis är många av dessa erfarenheter sådana som har stark "laddning" t.ex. sexuellt. Skillnaden här blir ju bara att jag vet om vad hon gjort. Och om det är en kommersiell porrfilm som hon medverkat frivilligt och villigt i så är det ju mindre "avslöjande" att få reda på än om jag skulle läsa hennes dagbok och där läsa att hon ville va med i en porrfilm där hon gjorde dittan och datten.

Så, jag hoppas och tror inte att jag skulle ändra uppfattning om henne till det sämre. Exakt vad jag skulle tycka och tänka skulle nog bero mycket på vilken typ av person hon är.

• MysTic PrincesS

Om hon berättar om det själv skulle jag nog fråga lite av nyfikenhet, men skulle inte behandla henne annorlunda eller se ner på henne efteråt. Hon kommer vara precis samma människa efter som innan vetskapen.

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • susannemalmö

Nä, jag hoppas inte att jag hade ändrat uppfattning om henne, speciellt inte om det var länge sen hon gjorde filmen. Anledningen till att jag är osäker är för att jag kände att jag fick en annan uppfattning om en ny kollega när jag fick reda på att hon hade silikonbröst idag, det trodde jag inte om mig själv.
    Och jag är ganska säker på att jag inte skulle ha några problem att arbeta med henne.
    Jag är däremot tvärsäker på att jag inte skulle sett ner på henne pga det.

• Smultron ett

Jag skulle tagit avstånd från den här personen. Fy fan vad jag hatar porr.

Jag är den som är den!
  • Fuskmamma
    Smultron ett skrev 2010-07-30 15:21:44 följande:
    Jag skulle tagit avstånd från den här personen. Fy fan vad jag hatar porr.
    Varför "hatar" man porr?
  • upyours
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:22:59 följande:
    Varför "hatar" man porr?
    För att man är olika. Varför ifrågasätter du inte de som gillar porr likaså?
    Det är nästan roligt jämt
  • Fuskmamma
    upyours skrev 2010-07-30 15:25:50 följande:
    För att man är olika. Varför ifrågasätter du inte de som gillar porr likaså?
    Shit tagga ner jag bara frågade, Känsligt ämne ! Jag har själv jobbat med porr så kan svara mig själv på den frågan.
  • kalin

hade blivt imponerad och tycket det var skithaftgt

• Tokstolla

OMG, tyvärr kanske jag inte skulle se så seriöst på henne längre. Det är inte så att jag skulle se ner på henne men tyvärr skulle jag nog ha problem att ta henne på allvar. Åtminstone ett tag, tills nyheten lagt sig.

Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?