• Livet är en dans på rosor

Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?

Om du fick veta att en av dina kvinnliga kollegor för ett par år sedan medverkat i en porrfilm- hur skulle du då reagera? Skulle du ändra uppfattning om henne? Skulle du se ner på henne? Skulle det kännas bekvämt att jobba med henne?

• Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?
  • idiblon yes

Skulle förmodligen mest bli superavundsjuk på hennes kropp.

FL är guld.
  • BuoBä

På vilket vis skulle det kunna bli obekvämt menar du?

Jag skulle nog tänka "jaha" och inget mer.

• Pengen

Det beror på hur jag uppfattar henne i övrigt samt vilken typ av film det är.

Jag vill inbilla mig själv att det inte hade påverkat vår professionella relation.

• studentbruttan29

Skulle inte bry mig..har själv jobbat inom strippbranschen (inte sexsäljande SÅKLART! era pervon!) så något sådant skulle jag inte bry mig om. Tycker bara det är kul sälänge de själva mår bra.

• Jennie med ie
    Livet är en dans på rosor skrev 2010-07-29 17:11:29 följande:
    Om du fick veta att en av dina kvinnliga kollegor för ett par år sedan medverkat i en porrfilm- hur skulle du då reagera? Skulle du ändra uppfattning om henne? Skulle du se ner på henne? Skulle det kännas bekvämt att jobba med henne?
    Ändra uppfattning? Kanske. Vilket inte behöver innebära nåt negativt, ibland blir jag bara förvånad och sådär..
    Se ner på henne? Nej.
    Bekvämt att jobba med henne? Ja.

Jag skulle bli nyfiken på filmen dessutom Men inte vilja se den.
  • PeeGee

Mitt intryck av henne har jag väl redan fått vid det laget? Jag skulle väl utgå från att hon hade sina randiga skäl och rutiga orsaker. Det är väl hennes sak? Men jag skulle inte sprida det vidare, för det är tillräckligt känsligt för tillräckligt många för att jag inte skulle kunna utgå från att hon inte brydde sig.

• aldrigmer

Jag skulle nog fundera varför hon valde att vara med i en porrfilm men i övrigt är det här och nu som avgör hur jag ser på henne. Detta gäller också om kollegan var en man. Jag skulle däremot ha stora problem med homofober, barnsexkonsumenter, religiösa fanatiker, högerkristna och säkert andra med. Ingen är felfri Skäms

• ouiouioui

Skulle tycka att hon hade ett synnerligen dåligt omdöme, vilket inte är positivt i mitt yrke.

• Baronessan

Se ner på henne? Nej.
    Ändrat uppfattning? Tja, det beror nog på vad min uppfattning av henne var sen innan?
    Skulle det kännas bekvämt att jobba med henne? Jag tror inte att det skulle kännas obekvämt eller mer bekvämt.

Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?