• Livet är en dans på rosor

Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?

Om du fick veta att en av dina kvinnliga kollegor för ett par år sedan medverkat i en porrfilm- hur skulle du då reagera? Skulle du ändra uppfattning om henne? Skulle du se ner på henne? Skulle det kännas bekvämt att jobba med henne?

• Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?
  • Fuskmamma
    Written Fiction skrev 2010-07-30 15:52:42 följande:
    Fast där ligger det nog mycket förlorad inkomst. Folk får helt enkelt börja ta betalt för sina "ojsan hoppsan" filmer...
    Oja det är nog så !
  • Fuskmamma
    upyours skrev 2010-07-30 15:54:50 följande:
    Nja, all porr är inte tråkigtDrömmer
    Och all porr är inte heller bra.
  • upyours
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:56:29 följande:
    Och all porr är inte heller bra.
    Nähä?
    Det är nästan roligt jämt
  • amalie79

Nej ,vad hon har gjort spelar väl inte mig någon roll? Jag hade inte haft några moraliska aspekter på det överhuvudtaget, var och en får välja som det passar dem. Skulle aldrig komma på tanken att döma henne för det.

• susannemalmö
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 15:55:08 följande:
    Håller helt med dig och förstår det.

Finns nog ingen lycklig hora men jag har aldrig sett mig själv  som en hora eller prostituerad.
    Nä, jag vet ju inte vad du har gjort och är inte intresserad av att sätta en ettikett på dig eller någon annan bara för att döma.

Men att ha sex framför en kamera och få betalt är väl att få sex för pengar? Sen vill väl de flesta inte se sig själva som prostituerade och jag förstår om det är en vanlig syn på saken i porrbranchen.

Men som sagt, jag blir ledsen när jag hör om folk som säljer sex, oavsett om det är framför en kamera eller i en bil i en mörk gränd.
  • Fuskmamma
    upyours skrev 2010-07-30 15:58:00 följande:
    Nähä?
    Urk verkligen inte
  • Fuskmamma
    susannemalmö skrev 2010-07-30 16:01:04 följande:
    Nä, jag vet ju inte vad du har gjort och är inte intresserad av att sätta en ettikett på dig eller någon annan bara för att döma.

Men att ha sex framför en kamera och få betalt är väl att få sex för pengar? Sen vill väl de flesta inte se sig själva som prostituerade och jag förstår om det är en vanlig syn på saken i porrbranchen.

Men som sagt, jag blir ledsen när jag hör om folk som säljer sex, oavsett om det är framför en kamera eller i en bil i en mörk gränd.
    Å andra sidan så används ordet hora så mycket idag att man har fasen inte ont av å bli kallad för det haha :P
  • susannemalmö
    Fuskmamma skrev 2010-07-30 16:03:01 följande:
    Å andra sidan så används ordet hora så mycket idag att man har fasen inte ont av å bli kallad för det haha :P
    Sant, ännu ett bevis på hur vridet samhället är.
  • Written Fiction
    susannemalmö skrev 2010-07-30 16:01:04 följande:

Jag skulle vilja separera på prostituerad och porrskådis såhär:

En prostituerad får betalt av mannen som vill sätta på henne
    En porrfilmskådis har sex med en annan porrskådis men denne har inte köpt hennes tjänster. Det har bolaget gjort. (ja om nu inte det är uppdragsgivaren som medverkar :) Bägge får betalt iaf.

Men ja, detta är en tolkningsfråga som man kan vrida runt så otroligt många gånger tills det hela blir en stor knut
Svar på tråden Om en kvinnlig kollega till dig hade medverkat i en porrfilm, hur hade du reagerat då?