Inlägg från: Enamorada |Visa alla inlägg
  • Enamorada

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

ooh är ni på't igen lotta? spännande

nu är vi hemma och mellanlandar - i em fortsätter vi nedåt och västerut... ser ut att mest bli regn i veckan men ska bli mysigt ändå.

kram på er

• Enamorada

åååh stintan nu sitter jag här med gåshud och är nästan tårögd, vad glad jag blir!!! detta MÅSTE gå vägen nu!!!! 

• Enamorada

hej igen, hann inte skriva mer förut. bystar hur har det gått att jobba och vara i från ellen?

epan - vad mysigt rum han har fått, och så fina ni var på dopet!!

vart är ni å semeset rmiixs? hoppas ni har det bra!!

vi kom hem igår efter en vecka på västkusten. har haft det bra! tagit det lugnt, spelat en massa spel, shoppat på gekås m m. de hade så mycket fina barnkläder där, kom hem med en hel del.. och lite leksaker. de hade utökat barnsortimentet nu.

jag har börjat köra lchf-kost idag, spännande att se om man kan gå ner nåt.. har fortfarande 5 kg lvar sen grav men skulle inte skada om några ytterliggare försvann, men 5 kg är första delmålet...

martin började jobba idag efter semestern, nu är det slut på sköna dagar. har varit så skönt att vara två!

det var allt från mig för denna gång

• Enamorada

hmm korrigering.... "vart är ni på semester miixs" skulle det ju stå, men det förstod ni säkert

• Enamorada

Förstår att det känns vemodigt bystar. Tiden går så fort! Jag fasar för att ha praktik i fem veckor i höst, vara i från skrutten så länge... till våren sen ska jag nog också börja jobba, men förhoppningsvis bara 50 %. men du jobbar väl på förskola, slutar du inte tidigt ibland? så du hinner träffa ellen lite mer innan hon ska sova. hur länge ska U vara hemma med henne?

stintan - vi bodde i sommarstuga i falkenberg, det är martins föräldrars så vi brukar åka dit minst en vända varje sommar, det är nice! blir billigt och bra. men det tar vi iofs igen på ullared haha.
    vad bra att det rett ut sig med mamma din, jag misstänkte att det var så det låg till, och bra att du fick tid för vul. hoppas de dagarna går fort nu. åååh vad jag håller tummarna och tänker på er ska du veta.

kram!

• Enamorada

åh bystar vad härligt det låter, en härlig tid de är allt bra fantastiska de små liven! är så häftigt att få vara med om detta, se dem växa upp, utforska världen, formas som människor...

jag tittar på livet på bb på kanal 5 nu. det är "farligt", jag blir sugen! vill uppleva allt igen  men det passar inte så bra, vill hinna jobba lite först eftersom jag är färdigutbildad i januari.. får gott vänta jag får njuta av och följa din graviditet så länge stintan

uuuuh nu går mina lediga dagar mot sitt slut.. börjar skolan den 30 aug. kursinformationen har kommit ut och det ser ut som att denna kurs blir riktigt tuff! vet inte hur det ska gå.. får bli bättre på att be om hjälp/barnvakt tror jag!

tillbaks till tv:n

• Enamorada

åh epan vännen vad tråkigt att höra. hade ingen aning om att det var så illa. STOR KRAM till dig!!!

• Enamorada

spännande att flera är i verkstaden!! lycka till!

jag har inte fått tillbaka min mens ännu men vi planerar ju iaf inte att starta någon verkstad förrän tidigast nästa sommar så är ju bara skönt att slippa mensen men kommer nog snart då jag inte ammar så mycket längre.

det är fullt upp här hemma då jag börjat läsa igen. läser specialpedagogik nu, intressant men rätt intensivt. om två veckor har jag praktik i 5 veckor och då ska martin vara hemma, blir en liten omställning...

på elton är det också full fart kryper inte ritkigt men nästan.. och reser sig nästan upp. mamamamamama säger han hela tiden han är oftast väldigt go och glad, min underbara kille!!

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...