09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
epan - kul med inskrivning och rul på gång, tiden rusar nog på nu som du säger så snart får du se pyret, spännande! skönt att du börjar må bättre.
bystar - jo jag känner precis likadant. har verkligen tänkt mycket så på senaste tiden . det är så fantastiskt att vara förälder, att få känna denna obeskrivliga kärlek och se hur de utvecklas. elton är så himla rolig, en riktig liten pajas. hans senaste grej är att han skrattar konstigt, typ lite hånande, nästan ont, haha svårt att förkalra men låter hur kul som helst, och han förstår ju att han är rolig så han kan hålla på hur länge som helst. och han är sååå fin, helt perfekt :) det var en fotograf på öppna förskolan för 1 -2 veckor sen och igår fick jag se bilderna och de var superfina, lyckades fånga hans härliga personlighet på bild :) så det blir eltonfoton till alla syskon och våra föräldrar i julklapp.
ja magbilder vill vi ha!! ;)
jag ska förresten på anställningsintervju nästa vecka, rektorn ringde idag... pirrigt!!!!
nu ska jag strax krypa till kojs här, natti natti!
bifogar en bild på oss som är tagen för nån vecka sen (vi brukar sjunga "det lilla ljus jag har" och då är elton alltid snabb upp med pekfingret, "ljuset")