hej på er!
måste också försvara val av gåneriviktmetod lite
för mig var också shakes mm ett sätt att komma igång, en kickstart. nu har jag käkat riktiga mål i drygt en vecka men mindre portioner, eftersom magsäcken krymptes bara under den veckan jag bytte ut två mål. har funkat kanon och känner mig jättepepp! jag är igång med tränign igen, blir iaf 2-3 ggr i veckan och det får man väl vara nöjd med som småbarnsförälder, och det är så skönt! (men vet att vv är bra också, och jag kan även rekommendera viktklubb.se)
stintan - åh en rosa gran, det låter som något för mig, jag älskar rosa. men tror inte martin skulle låta mig ha dne framme haha, där går nog gränsen
epan - oj då somnade simon när elton vaknar!! men förhoppnignsvis var kl fem bara en engågnsföreteelse för er... som den kvällströtta människa jag är låter det fruktansvärt. här hemma har vi väl motsatt problem då elton vill sova så tidigt, ofta kl 18. idag somnade han på två röda tio i sex... det resulterar i att han vaknar mellan 5 -6. dock har han inte sovit mycket längre när han lagt sig 19-20 heller men det kanske ändras efter ett tag... senaste dagarna har han iaf somnat snabbt och typ av sig själv. annars har vi ju fått hålla på i en timma ofta på sistone.
miixs - härligt att du snart är klar, själv har jag ca 2 månader, ska bli underbart att bli klar!! är stolt över att ha klarat av att läst samtidigt som jag fått barn! oj vad lite nellie väger, hoppas att det vänder! elton är också rätt liten, både hans längd och viktkurvor stannade nästan av under ett par månader men nu var jag till bvc sist, för en vecka sen, hade det äntligen vänt! så nu är han 70 cm och väger 8800. mindre än genomsnittet, men det går åt rätt håll så det var en lättnad! har varit rätt orolig, så förstår hur du känner.
nu ska jag krypa till kojs, har en känsla av att det blir en tiidig morgon...