Euphoria skrev 2011-01-14 23:03:23 följande:
Stintan - Det sf-måttet är nog på den övre kurvan av normal skulle jag säga
ByStar - Håller med Stintan, inte bra att gå och vantrivas på jobbet. Kollar du efter något annat? Tycker att du ska antingen göra slag i dina drömmar, eller söka något nytt jobb iaf. Det kanske bara krävs ombyte, till något annat ställe, med andra arbetskamrater?
Idag är jag halvvägs om man räknar på hur länge jag var gravid med Simon

Bäbisen i magen är vild, och på måndag får vi äntligen se vad det är för en som bor därinne
19+1
Ja jag funderar och vrider och vänder på möjligheter i skallen. Vi får se vad jag kommer fram till. På måndag ska jag iaf ha ett samtal med chefen och bl.a ta upp det här med arbetskollegan som förstör allting. Och alla tycker verkligen illa om henne. Kanske kan jobbet bli bättre om hon blir förflyttad. Hemskt..men..hon är elak mot barnen och manipulativ och ja..knäpp.
Sedan ska jag gå en "starta eget-kurs" nästa gång den går här. Så vet man lite mer om man drömmer om rätt sak, eller om det är för stort för mig.
Åh i natt drömde jag att jag var gravid. Var jäätteverkligt! Blev helt besviken när jag vakna. Jösses va knäppt..Jag har ju min ellen..Behöver väl inte snöa in sååå helt å hållet på att skaffa bebis plötsligt :) Men ja..är väl nån mekanism i en...Men trodde ju att jag ville ha många år emellan..Men min hjärna och mitt hjärta vill tydligen inte det ändå.
Du ska jag ta hand om mitt lilla monster som inte alls tyckte det var nån bra idé med förmiddagslur.