Enamorada skrev 2011-01-23 21:19:09 följande:
hej på er!
har varit frånvarande ett tag, har varit mkt med eltons ettårsdag (ble vtre olika kalas för alla kunde så olika dagar) samt att jag varit i sluttampen av examensarbetet. hade opponering i fredags, är bara lite småfix som ska göras nu inom en vecka och sen är jag KLAR!! 3 ½ års studier, varav 1 år med bebis avklarade. är rätt stolt ver mig själv faktiskt som fixat det! i övermorgon börjar jag jobba, spännande!
epan - vad trist att rul vart en sån besvikelse. jag blev också lite besviken när vi var på rul med elton. vi gjord eju frst kubtest och då såg man bra och fick jättefina bilder. sen hade alla sagt att på rul såg man finrgar och tår osv men jag tyckte jag såg sämre än på kub. och bilderna var inte alls bra. så jag förstår hur du känner! hoppas nästa blir bättre, men de är väl bra där på mamma mia så det blir nog inget problem.
bystar - trist att du inte är på topp. kollegor man inte funkar ihop med kan verkligen förstöra mycket. hoppas hon blir förflyttad, låter som att hon kanske inte skulle jobba med barn öht... hoppas också att ellens bakslag bara är tillfälligt!
tokis - vilken söting hon är engla
stintan - vad tiden går fooort! sista trimestern! hoppas att foglossningen lättar, inte kul...
förlåt om jag missat att kommenera, blir så mkt att läsa när man är dålig på att logga in...
liten update om min lilla skrutt också kanske

han går nu, har 6 tänder, väger lite knappt 9 kg på 1-årskontrollen, är skitrolig, oftast glad men ibland får han vredesutbrott till synes från ingenstans, älskar att leka titt-ut och att dansa till typ all slags musik och att läsa. hmm ja lite sammanfattat sådär
har alla ni varandra på fb förresten?? jag var ju in och letade efter er nån gång men svårt då jag inte vet vad ni heter i efternamn? det kanske jag borde veta men det har jag isf glömt.
nu ska jag lägga mig och läsa lite ur senaste mama. det känns så lyxigt att ha tid att surfa, se på tv och läsa tidning m m utan att få dåligt samvete för att man borde plugga istället!!
KRAM <3
Näe jag har två st på fb tror jag..
Åh jag fick pren på mama i julklapp! Fick första numret för ett tag sedan. JÄttebra tidning :)) Jag älskar att gotta mig i barnprylar och ja..hela barngrejen :) Blev väldigt inspirerad av reportaget med dom som öppnat egen barnbutik..ååh vill också ju!
Åh en lite mindre kille, Elton! Alla som har pojkar i min närhet är gigantiska. Tycker det är så märkligt att det skiljer så mycket på kön och storlek i denna ålder. Ellen ser ut som en liten plutt fast hon nu väger typ 11 kg som 1 år och 2 månader gammal drygt. Men jag kanske bara råkat träffa på små bjässar :)