Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (hurgörni)

dissar du slappfittor?

ärligt killar dissar ni stora fittor som inte är trånga och sköna så man får kämpa lite vid knullet? kom igen killar berätta, sj dissar ja alla fittor ja får in mer än 3 fingrar i vid förspelet

• Svar på tråden dissar du slappfittor?
  • Anonym (Rogge)

Du har inte tänkt på att det kan vara kuken din som är LITEN, och inte fittan som är slapp? Cool
    Effekten blir dock densamma.

• Kelly1994

Hahaha stackars tjej när du lämnar henne precis när du gjort henne kåt

• Anonym (Rogge)
    Kelly1994 skrev 2010-08-03 17:56:52 följande:
    Hahaha stackars tjej när du lämnar henne precis när du gjort henne kåt
    Fast om nu TS har en så liten snorre så är det ju knappast någon förlust..eller..?
  • Anonym (hurgörni)
    Anonym (Rogge) skrev 2010-08-03 17:56:26 följande:
    Du har inte tänkt på att det kan vara kuken din som är LITEN, och inte fittan som är slapp? Cool
    Effekten blir dock densamma.
    18.7 14 omkrets räcker men om brudararna kan dissa små kukar kan vi dissa slapp slapp fittfitta
  • Kelly1994
    Anonym (Rogge) skrev 2010-08-03 17:58:25 följande:
    Fast om nu TS har en så liten snorre så är det ju knappast någon förlust..eller..?
    Hahah nej iofs ;D
  • Faber

Ja fy fanken, kvinnor med för stor är inga riktiga kvinnor som jag ser det.

• morre84

Det finns ju knapt ngn tjej/kvinna kvar som man inte kan få in en hand i
    Alla jag träffat har jag lyckats få in minst fyra fingrar
    Om vi nu ska dissa alla tjejer som råkar ha en slapp fitta så antar jag att vi killar blir utan sex ett bra tag

• Lusthan

Nu vill jag inte vara den som är den men ju mer kåt en tjej blir desto tightare blir hon... Dessutom är liksom fittan gjord för att tänja sig rätt ordentligt så tre fingrar är ju i det minsta laget när tjejer är avslappnade.

Vill du ha riktigt tighta fruntimmer så knulla oskulder...

• Completorium
    Anonym (hurgörni) skrev 2010-08-03 17:59:01 följande:
    18.7 14 omkrets räcker men om brudararna kan dissa små kukar kan vi dissa slapp slapp fittfitta
    Jaha, så fick du sagt det. Intresseklubben antecknar...

Men om det "räcker" eller inte avgör väl inte du utan kvinnan, eller hur?

• Anonym (Rogge)
    Anonym (hurgörni) skrev 2010-08-03 17:59:01 följande:
    AHAAAAAAAA du vill alltså starta en provokationstråd för att hämnas på den andra tråd, där en kvinna skriver att hon dissar små kukar?

Det avslöjar dig ännu mer - eftersom det bara är snubbar med just SMÅ KUKAR som tar åt sig och blir förbannade över en sådan tråd.

Sååå busted, TS, sååå busted! 
Svar på tråden dissar du slappfittor?