dissar du slappfittor?
ärligt killar dissar ni stora fittor som inte är trånga och sköna så man får kämpa lite vid knullet? kom igen killar berätta, sj dissar ja alla fittor ja får in mer än 3 fingrar i vid förspelet
ärligt killar dissar ni stora fittor som inte är trånga och sköna så man får kämpa lite vid knullet? kom igen killar berätta, sj dissar ja alla fittor ja får in mer än 3 fingrar i vid förspelet
De skönaste jag legat med har klämt fram minst två ungar. Vet inte om jag haft tur.
Och sen dessutom om hon skulle vara lite större, kan hon träna om "Hon" vill, och va fan lägg henne på magen, och ta henne bakifrån, skönt som fan och blir trångare, och jag har större än vad du har, har aldrig råkat ut för detta, känns som ett I lands problem ...eller å är du bara 15 och finnig, omogen....... Är ifs van vid 2 fingrar MEN som många skrivit, den ökar, så oxo kunnat stoppan in halva handen eller ja haha mer... Nä känns bara omoget korkat inlägg....
God Jul på dig......
du är omogen ts . gå och snyt dig !
Ja, får man in mer än tre fingrar så är det inte så skönt. Och då har jag faktiskt en ganska grov (men inte jättelång) penis. Slappfitta för killar är som liten kuk för tjejer.
en fitta är ju elastisk .....
hur ställer sig killar till dessa streck-fittor?
ts ska inte skaffa barn iaf .
mycket ska man höra ts . en mus är ju elastisk........visste du inte det?
*lol* Den enda man som skulle dissa en kvinna när han kommit så långt i förspelet att han pullar henne är en man som inte klarar att få stånd.
Men hey! Du får gärna köra din hemmasnickrade ursäkt. Det är ju jul så låt oss vara snälla.
Men det finns hjälp att få för impotens, bara så du vet.
Och sen dessutom om hon skulle vara lite större, kan hon träna om "Hon" vill,
Man kan föda hur många barn som helst, bara man gör knipövningar före och efter så blir man tajt igen
Anonym (40-åring) skrev 2010-12-23 17:30:03 följande:
Whatever.
Jag är normalutrustad enligt svensk standard. Men om det inte ger mer friktion än att ligga och jucka i en gammal hink med ljummet vatten så kan det lika gärna kvitta för min del...
Svensk standard e väl typ 15, du klagade på mitt inlägg och JAG skrev "om" HON ville...inte att hon måste.. jag har aldrig skyllt på nåt sånt, är bra över svenskt medel isåfall så känner mig inte träffad Sorry, för vara 40 är du inte så bright... kan bara hålla med Renesmee...
God Jul...
??? Storleken på musen är väl inte viktigt..jo..viktigt att denär stor nog att komma in i i rimlig tid utan att det gör ont för henne. Finns väl massor med saker som e viktigare än hr rymlig hon är.
Slappfittor? Adrig hört talas om eller vart med om!
Jag skulle knappast dissa de för någon sådan orsak.. Men sen är jag grövre än tre fingrar också.. Fast tror ändå det är en enorm skillnad på det där. Även om en tjej fistas blir hon väl knappast "slapp", det är ju muskler.. Så är väl samma sak som om man har stor ölmage.. Den behöver tränas! :P