dissar du slappfittor?
ärligt killar dissar ni stora fittor som inte är trånga och sköna så man får kämpa lite vid knullet? kom igen killar berätta, sj dissar ja alla fittor ja får in mer än 3 fingrar i vid förspelet
ärligt killar dissar ni stora fittor som inte är trånga och sköna så man får kämpa lite vid knullet? kom igen killar berätta, sj dissar ja alla fittor ja får in mer än 3 fingrar i vid förspelet
Här var kunskapen inte mycket närvarande märker jag...
Du borde nog läsa på lite mer om hur kvinnokroppen fungerar tror jag.
Min sambo har nog mått som liknar dina, personligen tycker jag han är ganska stor.
Ibland är det väldigt trångt & min sambo uppskattar att jag känns tight. Med lite arbete & tålamod kan han dock få in bra mycket mer än 3 fingrar, töjer man bara försiktigt går det efter ett tag att få in hela handen. Vilket är otroligt skönt & ger mig sanslösa orgasmar då musklerna i hela fittan får arbeta & han kommer åt så mycket fler punkter & nerver än med kuken (som givetvis är fantastisk den också).
Fittan som faktiskt är elastisk drar sedan ihop sig & blir tight igen - speciellt om man är "vältränad" som jag vill påsta att jag är. Vilket gör att det är riktigt skönt att känna kuken i sig igen & fortsätta få orgasm efter orgasm...
Jag tror inte min sambo skulle vilja byta bort vårt sexliv mot en torr fitta där tjejen känner smärta av sexet för att kunna vara så trång att han bara får in något enstaka finger..
menmen.. smaken är ju olika...
Hejsan alla!
Att dissa en fitta för att den är stor och uttöjd, du är fan inte klok..
finns ju inte nåt bättre än en kvinna med en stor uttöjd fitta. det bästa som finns.
Ha de bäst i Julstressen
Tänk på__________________________
Att ha telesex är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig
Oj, en fb- dase på familjeliv.