Ohana 84 skrev 2010-09-02 07:45:10 följande:
MEN, kraftig äl borde ju vara = större chans att bli gravid :D
Hehe samma här, iaf om mensen tillslut dyker upp!
Nu senast Fick ja aldrig nån riktig mens utan på dag 33 började jag få bruna flytningar (=småblödningar, spottings?) ibland lite färskt blod, men hela tiden så lite så det räckte med trosskydd, hade kunnat ha samma trosskydd hela dagen.. o detta höll på i 21 dagar utan uppehåll!!!!
Det va då ja fick nog o tänkte ta tag i allt o ringa gyn, men så blev ja sjuk o ringde aldrig. Och 4 dagar efter det hade slutat småblöda fick ja ÄL-flytningar, så jag tog ett äl-test och fick fullt utslag =)
Har aldrig nånsin haft äl-flytningar tidigare så blev väldigt paff, kan nog vara så att jag aldrig haft någon riktig äl iofs!
Så nu håller ja tummarna o har lite extra hopp, för det känns som ja verkligen hade äl!! =)
Så nästa fredag borde vara bim för mej då det är 14 dagarsen äl =)
Blir det inget denna gång ringer ja gyn har ja tänkt!!
Men ja tror på dej! =)
Du fick ju dubbelkur och allt tyder på att du hade en riktigt fin äl, så denna gången e d ju allra störst chans hittills att ni lyckats!!
Är inne o läser din blogg ibland =)
Ja, ibland tänker jag så också, om det var kraftig ÄL så kanske chanserna ökat med...
Fy, vad jobbigt att småblöda så länge, men vad roligt att du fick ÄL efter det!!! :) :)
Hoppas, hoppas att det tagit sig för dig denna gången! :)
Jag är också säker på att jag hade ÄL denna gången, för det kändes, gjorde ont och allt sånt där ;)
Ja, jag tycker absolut att du ska ringa gyn om det inte blir nåt denna gången!
Tack! Vad snällt att du tror på mig! :) Jag hoppas verkligen att det lyckats! Och att mensen håller sig borta nu!!
Har ju BIM imorgon-lördag sådär. Så jag är rädd att den kommer :/
Kul att du läser bloggen ibland! :)