Hej
Godfortsättning allihop!!..och Hipp Hipp Hurra i efterskott för Sigrid, stora tjejen.
Nu sitter jag på jobbet, dag 3! Märkligt känsla, saknar Edvin men det är roligt också. En omställning för hela familjen. Han är väldigt mammig på kvällarna när jag kommer hem och jag kan knappt gå på toa ens, men vi kompletterar varandra väl för jag är väldigt mycket Edvining också.
Ninus skrev 2011-12-22 12:29:36 följande:
Några gånger nu har han vaknat mitt i natten och gråtit och skrikit som att nån höll på att ha ihjäl honom. Och inatt igen. Från sovandes till gallskrik och sprutande tårar på nolltid. Det är som att han inte är vaken, trots att han tittar på oss och liksom är med. Går inte att nå fram till honom, han bara gråter helt hysteriskt på ett sätt som aldrig händer på dagtid. Usch, det går verkligen rakt in i hjärtat och inatt började tillslut jag oxå gråta av frustration över att inte kunna t
Sådär har Edvin också varit några gånger. Jag tror det är nattskräck. Jag läste om det på nätet att det kan ske i övergång mellan sömnstadier. De är inte vakna och man skall inte väcka dem utan bara trösta och lägga ned igen. Men visst är det hjärtskärrande!!!
Nu är det lunchdags! Må så gott