Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Ylva, JO DET SKA DU VISST! Vi är här för att stötta varandra och du ska visst skriva här. Det här som vi går igenom är tortyr och om vi ska orka gå igenom all prövning måste vi finnas för varandra. Stor kram!
Vi har inget val Ylva... vi måste orka. Det är den bistra verkligheten, tyvärr. Men tillsammans orkar vi och vårt/våra barn finns där på andra sidan jorden och kommer att komma till oss. Glöm inte det!
Ni får inte ge upp, älskade Ylva <3 Ni kommer orka!!!
Tisdag är oxå början på veckan!!! och det kan ju komma bb många dagar till innan jul!! Åh vad jag hoppas att få läsa glada toner på denna sida snart! KRAM till er!
Jag hoppas så innerligt att ni får era efterlängtade barnbesked innan jul.
Ropen skalla: BB åt alla!
Jag förstår dig Ylva! Under en period, och då hade vi inte väntat så länge som ni, men jag var av andra anledningar fixerad vid tanken om bb, och tanken på att behöva göra om utredningen, så jag bestämde mig för att pausa från FL, AC etc för att få lite distans till allt och få tankarna sluta mala. MEN! Då fanns det inte en sådan här bra supportklubb - så jag tror ändå du ska stanna kvar.!!
Kram - veckan har många dagar kvar!
Äntligen Äntligen Äntligen. Idag runt halv sju kom det efterlängtade beskedet. Vi har fått en underbart söt flicka på 15månader, som väntar på oss nere i Pretoria. Lyckan är total!
graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttisssss!!!!
Halvsju? Är det fler som sitter och håller på info? Exakt lika gammal som vår son var vid BB - helt underbar (men fartfylld) ålder! JAg får lite hjärtklappning, fast jag inget vet om er. KRAM
Grattis till BB!