• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Namaste72

Stort grattis AJK!

{ Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • Qermit
    AJK skrev 2011-11-08 16:53:31 följande:
    Hej,

Jag har inte tidigare varit aktiv i denna tråd men har följt den med stort intresse. Jag vill bara berätta att det är vi som är den andra familj som fick BB igår kväll. Vi har haft våra handlingar i Sydafrika sedan i början av juni 2010 och längtan har tidvis varit oerhört jobbig, tung och påfrestande. Men nu väntar vår son på oss och vi åker också ner nästa veckaGlad Jag har inget svar på varför det blev just vi denna gång, vi har också syskonmedgivande samt medgivande för barn upp till 18 mån. Jag vill bara säga att jag innerligt förstår er andras frustration men när AC väl ringer så förbyts uppgivenheten i en stor och fortfarande ofattbar glädje. Jag har inte sovit många minuter inatt kan jag sägaGlad Så snälla ge inte upp, det kommer ett bb helt plötsligt och då  kommer ni också att befinna er i en virvelvind av känslor och tankar.
    Jippie! Grattis till son och mammastatus. Jag blir väldigt lycklig när jag ser att era medgivanden "liknar" våra. Det betyder kanske att de börjar släppa iväg oss med syskonmedgivande . (om nu min tes stämmer...) Hoppas att vi är många som kan få göra er sällskap om några veckor. Kram!
  • ViljaDrömma

Åh så härligt AJK! Massa grattis till er! Jag undrar oxå om er son finns i Pretoria? Har ni oxå varit matchade länge? Hur gammal är han? *många frågor blir det...*

GRATTIS igen!

• Nystart

Grattis AJK! Det är så härligt att höra om BB och jag blir lite avundsjuk på den där härliga känslan när man får samtalet.( Jag väntar ju inget samtal...). Och så längtar jag tillbaka och vi är sugna på att åka på återresa typ i sommar, fast vi kom hem i år. Fast det kommer vi inte göra, men ändå. GRATTIS!!

• Emeli
    VARMT  GRATTIS TILL "I VÄNTANS TIDER" OCH "AJK". {#emotions_dlg.flower} Baby  Baby {#emotions_dlg.flower}  Vi är många här på FL som följer tråden med spänning och gläds med er. Extra roligt att barnen kommer till ett par av de familjer som har väntat länge. Kommer den lille pojken också från Pretoria?

Ylva, Quermit och alla ni andra som har väntat länge - jag känner på mig att ni inom kort också kommer att få BB. Tänk på att det är "turdagen" 111111 på fredag.

Visserligen har vi inte adopterat från SA, men det är vår erfarenhet att AC kan ringa ut BB efter 18:00! Vi har fått våra vid 18:30 - 19:00 och ett RB på en söndag eftermiddag Förvånad Glad. AC ljuger inte när de säger att de prioriterar BB och RB.
  • Sally

Grattis AJK!  Förstår att du inte sov något!  När vi fick BB (för 4,5 år sedan), satt jag och stirrade på bilderna på sonen hela natten.  Kunde inte låta bli!  Så vacker!

• annika11

Många grattis till er som fick BB i veckan.
    hoppas det rullar på snabbt för er andra också nu.

Svar på tråden Sydafrika-tråd!