Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Stort grattis AJK!
Jag har inget svar på varför det blev just vi denna gång, vi har också syskonmedgivande samt medgivande för barn upp till 18 mån. Jag vill bara säga att jag innerligt förstår er andras frustration men när AC väl ringer så förbyts uppgivenheten i en stor och fortfarande ofattbar glädje. Jag har inte sovit många minuter inatt kan jag säga
Så snälla ge inte upp, det kommer ett bb helt plötsligt och då kommer ni också att befinna er i en virvelvind av känslor och tankar.Åh så härligt AJK! Massa grattis till er! Jag undrar oxå om er son finns i Pretoria? Har ni oxå varit matchade länge? Hur gammal är han? *många frågor blir det...*
GRATTIS igen!
Grattis AJK! Det är så härligt att höra om BB och jag blir lite avundsjuk
på den där härliga känslan när man får samtalet.( Jag väntar ju inget samtal...). Och så längtar jag tillbaka och vi är sugna på att åka på återresa typ i sommar, fast vi kom hem i år. Fast det kommer vi inte göra, men ändå. GRATTIS!!
Vi är många här på FL som följer tråden med spänning och gläds med er. Extra roligt att barnen kommer till ett par av de familjer som har väntat länge. Kommer den lille pojken också från Pretoria?
. AC ljuger inte när de säger att de prioriterar BB och RB.
Grattis AJK! Förstår att du inte sov något! När vi fick BB (för 4,5 år sedan), satt jag och stirrade på bilderna på sonen hela natten. Kunde inte låta bli! Så vacker!
Många många grattis er son! 
Godnatt vi ses om några timmar!
Många grattis till er som fick BB i veckan.
hoppas det rullar på snabbt för er andra också nu.