Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

livet leker skrev 2010-09-12 19:56:49 följande:
    Till alla er som som inte anser att muslimer är ett hot, har ni sett filmen stoning of soraya?
    *suck*

Ska jag ens bry mig?!
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-09-12 22:45:14 följande:
    Ser jag synsk ut eller? Faktum kvarstår att de INTE kommer stoppa invadringen helt iaf utan minska den, precis det jag är ute efter oxå.
    Faktum kvarstår att dom bara vill ha hit folk från en specifik grupp (religion).
  • I Blackrose I
    TereseA skrev 2010-09-12 22:55:42 följande:
    spelar väl ingen roll om dem är mörkhyade el vita.Hade det varit ett gäng vita killar hade jag ändå gått runt parken.
    Jossan90 skrev 2010-09-12 21:41:47 följande:
    Japp stoppa helt.
    Ja de som redan har kommit hit får såklart bo kvar här, ingen ska slängas ut tycker jag om det inte har gjort ett brott. De måste lära sig svenska språket och sedan söka sig ett jobb
    :) var ju lite komiskt skrivet.Du tror inte dem redan går sfi det första dem gör när dem kommer hit och söker jobb. Folk klagar på att inte invandrare jobbar..ja men då får dem ju anställa dem oxå.känner många som söker jobb hela tiden och pratar flytande svenska och dem får inga jobb och dessutom inte jag heller och jag är vit och hel svensk.

Alla muslimer har inte samma tänkande.Dra inte alla muslimer över en kam.Deras tänkande väl snarare med kultur,traditioner och uppfostran.
    Min man är muslim och vi känner givetvis många muslimer från olika länder och INGEN av dem har en förnedrande kvinnosyn.Man ska inte blanda ihop religion och kultur.
    Det konstiga är att när en utlänning lyckas i samhället så är denne fortfarande hatad eftersom h*n har snott svenskens jobb. Obestämd
  • I Blackrose I
    Bejje skrev 2010-09-12 23:31:16 följande:
    Kom just på en passande sak. Pizzerior kryllar det av i de flesta städer och i nästan alla fall så är de drivna av invandrare. Jag har bott i Östersund när jag växte upp och sett personer som jag känner som har försökt jobba på diverse pizzerior. Nästan alla erbjuder svartjobb och i många av fallen erbjuder de inte ens lön från första dagen utan de får gå på en "testperiod" först. I många fall så är testperioden bara ett sätt att få gratis arbetskraft, sedan kickar de ut den personen och gör samma sak med nästa som vil jobba.

Mannen i hushållet jobbar svart på pizzerian och frun i huset stannar hemma och tar hand om barnen. Eftersom jobbet är svart så får du socbidrag och bostadsbidrag och allt möljigt. Huvva vad gott de kan leva!
    Alltså nu låter du så svartsjuk så det nästan är pinnsamt. Försök öppna en pizzeria så ska vi se hur många dagar du klarar driva en sån verksamhet. Jag var 17år när jag fick mitt första jobb i en pizzeria. Det ÄR INTE EN mänsklig jobb.

Nu för tiden så är kassaapparaten kopplad till skatteverket så man kan inte "slå" svart. Vad du än slår in i kassaapparatet går direkt till skatteverket.

Ja, försäkringskassan borde skicka ut fler människor och kontrollera pizzerior/restaurangsverksamheter oftare men dessa sitter ju bara på sina röv och gör ingenting.

Kan tillägga att min lilla syster jobbar som servitris på helgerna i en etnisk svensk restaurang. Hon jobbade svart första året innan hon blev anställd.
  • I Blackrose I
    Bejje skrev 2010-09-13 08:54:58 följande:
    Svartsjuk? Avundsjuk menar du nog :) Men nej, varför ska jag vara svartsjuk. Jag förespråkar verkligen inte bidrag och skull se mig själv som en förlorare om jag var tvungen att gå på bidrag. Inte heller jobbar jag svart. Jag jobbar heltid och tjänar vita riktiga pengar och bidrar med min skatt.
    Jaja, what ever you name it.  Duktigt gjort av dig.

Jag tänkte mest på din mening "Huvva vad gott de kan leva!".
  • I Blackrose I
    Jossan90 skrev 2010-09-16 12:23:56 följande:
    men vi beter oss mänskligt, läser man var varannan dag att vi sätter eld på bilarna i thailand? NEJ
    När det finns barn att sätta på, varför ta bilar istället?!
  • I Blackrose I
    Jossan90 skrev 2010-09-16 13:27:22 följande:
    har jag sagt att svenska män inte våldtar barn? du behöver inte bevisa för jag vet! både svenskar och utlänningar våldtar barn som kvinnor i alla länder. Jag försvarar inte en enda av dem. Stena dem allihopa
    Jasså, så när man lägger fram fakta så tar du tillbaka det du från början fick ur dig? Ja, det är lätt att spy galla när man inte vet ett skit om vad man snackar om.
  • I Blackrose I
    Jossan90 skrev 2010-09-16 18:27:55 följande:
    öh va? jag har aldrig sagt att tex svenska män aldrig våldtar.
    Det var visst du som skrev "Det är väl inte så jävla vanlig att svenska män sätter på barn i Thailand".
    Jossan90 skrev 2010-09-16 18:51:17 följande:
    Lars Berg, fd chef för Malmö Brandkår rapporterar :Vi har flest skolbränder i världen.
    FN-organet UNODC rapporterar : Sverige har näst flest våldtäkter i världen

hmmm undra varför?
    Ja, majoriteten av dessa våldtäkter görs av etniska svenska män.
  • I Blackrose I
    Jossan90 skrev 2010-09-16 19:07:30 följande:
    Statistik hur vanligt det är?
    Statistik på det?
    Har du inte fått det redan? Det finns nåt som heter www.google.se gå in där. Otroligt bra sida. Rekommenderas varmt.
  • I Blackrose I
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:54:55 följande:
    mm o dom kan knappt visa sig med risk för att nån man ska attraheras av dom o våldta dom.
    Din okunskap är så pinsamt.
    Många kvinnor går ut ensamma i mellanöster. Det ÄR PÅ kvällen man går ut i dessa länder.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!