• DearChiild

Alla som bor i Västerås

Hej

FInns de några Västeråsare här inne som är mammalediga? Så klart alla andra åxå!

Skriv skriv skriv, om allt!

• Svar på tråden Alla som bor i Västerås
  • DearChiild

Oj vilka förlossningar.... Men de är F*N konstigt att man vill en gång till. Sa nog tusentasl gånger underöfrlossningen att hon skulle inte ha några syskon.. haha. Jag tror de är heöt underbart med många barn... Dock lite svettigt kanske hehr.

Jag har inte ammat Eliin från bröstet då vi aldrig fick till de... Jag pumpade ur till henne dom två första månanderna, hel pumpade då var 4dje timme dygnet runt. Jag hade massor av mjölk.. hehe. Sålde till 69:an på lassarettet i Västerås. Sen fick hon ersättning fram tills 4 mån drygt. Och sista månaden bråkade vi vid varje mattillfälle, hon tröttnade väl på de där blakset tillslut så vi började med mosad banan och gröt när hon var 3 mån veckor. Sen har de bara rullat på eftersom hon inte vill ha nått annat... Vi skynade långsamt och nu har hon nog smakat allt man kan smaka. :)

Eliin läggning gick hur bra som helst INNAN de började krypa i kroppen på henne. Fick de förklarat på BVC att när de händer mkt i kroppen (ställa sig upp, förösker krypa osv) då blir dom som elitidrottmän och MÅSTE MÅSTE MÅSTE göra de hela tiden. Eliin hatar att ligga på rygg nu.... Förstår nu vad hon menade för nu är de jätte scvårt att lägga henne... Och byta blöja. Och klä på. Hon är som en orm just nu... Hon fördsöker väl bryta sig loss från mamsen. Hehe. Ja, ni förstår nog vad jag menar.

Är de inget sim första gången på babysim? Ska jag ringa å kolla de kanksk??
    Vi börjar den 9 sep. Undrar hur de kommer gå.. Hon är vild i vattnet ;)

• LyckligJag
    DearChiild skrev 2010-08-23 18:10:47 följande:
    Ja visstja visst.. bor du åxå i västerås?

förretsen ni andra, vart i västerås bor ni? frivilligt att skriva... Jag bor på Pettersbergs iallafall.
    Vi på vid prelaten om ni vet vart det ligger.typ vid cityringen

Har ni haft för er en sån skitregnig dag?:)
  • DearChiild

Hm ingen aning vad de ligger faktiskt :)

Som tur var hade Eliin världen sov morgon idag så där gick halva förmiddagen hehe.
    Storhandlat har jag gjort... Haha, ja de är väl de ända :)

Imorgon ska jag och Eliin till Viksäng ÖF, typ mitt på dagen så vi får vara med på sångstunden kl 14.00
    Kom dit om ni kan!

• DearChiild

Hej igen...

är ni kvar ? :)

vad ska ni göra i helgen?

• monfors

Hej alla mammor/pappor! Är ny i denna tråd men bor i Västerås på ekbacken och har en liten son som heter charley som är drygt 1 månad,skulle vara roligt att träff andra mammor och pappor som är lediga och vill hitta på något på dagarna

• Cegra

Hej!

Hittade precis till denna tråd! Jag har en liten dotter som är snart 7 månader. Jag skulle också tycka att det vore kul att träffa andra som är hemma med barn!

• pluttis2009

Hej! Skrattande
    Är också hemma med min son på 10 månader. Helt underbart men som sagt skulle vara kul att träffa andra mammorr och surra lite. Jag har varit dålig på att ta mig till någon "öppna förskola", ni som går vart brukar ni gå?

• KarinCE

Hej! bor också i Västerås på landet, har en son som blir 6 månader imorgonFörvånad och nu känner jag att tiden går för fort. Jag vill också gärna träffa andra som är mammalediga men jag vet från erfarenhet av andra trådar att det inte brukar vara lätt att få till.

• monfors
    KarinCE skrev 2010-09-03 23:09:05 följande:
    Hej! bor också i Västerås på landet, har en son som blir 6 månader imorgon och nu känner jag att tiden går för fort. Jag vill också gärna träffa andra som är mammalediga men jag vet från erfarenhet av andra trådar att det inte brukar vara lätt att få till.

Jasså på landet säger du?vad innebär det?för jag känner nämligen också att jag bor på landet och jag bor på ekbacken,jag hittar gärna på något någon dag!min son är dock bara drygt 1 månad så förvänta dig ingen lekkompis till din son
  • KarinCE
    monfors skrev 2010-09-03 23:29:58 följande:
    Jasså på landet säger du?vad innebär det?för jag känner nämligen också att jag bor på landet och jag bor på ekbacken,jag hittar gärna på något någon dag!min son är dock bara drygt 1 månad så förvänta dig ingen lekkompis till din son
    Nära Romfartuna bor vi. Ekbacken vart ligger det?
Svar på tråden Alla som bor i Västerås