• DearChiild

Alla som bor i Västerås

Hej

FInns de några Västeråsare här inne som är mammalediga? Så klart alla andra åxå!

Skriv skriv skriv, om allt!

• Svar på tråden Alla som bor i Västerås
  • monfors
    LyckligJag skrev 2010-09-09 10:22:45 följande:
    hej hej..har denna tråd dött? vad gör ni idag då?

Nä det tycker jag väl inte,idag har vi haft besök av en kompis,vad har du gjort?
  • LyckligJag

hehe vad bra:) jasså jasså. i går gjorde vi inte så mycket alls.Men i dag ska vi åka och bada.det va länge sen,och första gången med min lilla:)

• KarinCE
    LyckligJag skrev 2010-09-10 10:26:39 följande:
    hehe vad bra:) jasså jasså. i går gjorde vi inte så mycket alls.Men i dag ska vi åka och bada.det va länge sen,och första gången med min lilla:)
    ska också pröva bada med min bebis nästa vecka
  • cicci10

Hej. Såg precis denna tråd, hoppas den fortfarande är aktiv. Jag tycker också att det skulle vara roligt att träffa andra mammor i Västerås. Min dotter är 11 veckor.

• HippYgirl

Hallo! här kommer en till mamma, bor på skälby. Har en bonus son på 4 år, dotter på 21 mån och son på 4 mån.

Vi hänger gärna på till någon öf! på fredagar brukar jag ta med mina kids till öf på vallby, super mysig personal och stora lekytor! :)

• cicci10

Jag skulle vilja gå på öf i Barkarö eller Ekbacken, någon som vet tider?

• KarinCE
    HippYgirl skrev 2010-09-12 20:06:12 följande:
    Hallo! här kommer en till mamma, bor på skälby. Har en bonus son på 4 år, dotter på 21 mån och son på 4 mån.

Vi hänger gärna på till någon öf! på fredagar brukar jag ta med mina kids till öf på vallby, super mysig personal och stora lekytor! :)
    jaha Elin det blev en kille. Jag fick också en kille (Wilhelm)/Cecilia som var hem till er och fikade precis när ni flyttat in.

Blev det någon hf?
  • Cegra
    monfors skrev 2010-09-07 09:50:50 följande:
    min sambo är från Västerås och då han har sitt företag här i Västerås så var det jag som fick ta mitt puck och pack och flytta men det har gått hur bra som helst
    Skönt att du trivs så bra! Byggde ni eget hus också?

Var ligger Pinglan?
  • HippYgirl
    Cecilia: ja men hejsan, tyckte ja kände igen din nick, jo det vart en liten Sam i maj :)  Denna gång slapp jag havandeskapsförgiftningen HELP, super skönt! :) allt bra med er?

har pinglan bara för bebisar på torsdag? jag har alla mina kids hemma då.

Cegra: pinglan ligger i pingstkyrkan på oxbacken.
  • oktoberlycka83

Hej allihopa! Hittade precis hit. Är det bara småkottar här eller finns det någon mer som har barn på runt 1 år? Min lilla tjej blir 1 den 2a oktober :)

• HippYgirl
    oktoberlycka83 skrev 2010-09-14 09:53:55 följande:
    Hej allihopa! Hittade precis hit. Är det bara småkottar här eller finns det någon mer som har barn på runt 1 år? Min lilla tjej blir 1 den 2a oktober :)
    jag har en dotter som är 21 mån , son på 4,5 mån och bonus son på 4,5 år :)
  • oktoberlycka83
    HippYgirl skrev 2010-09-14 09:55:22 följande:
    jag har en dotter som är 21 mån , son på 4,5 mån och bonus son på 4,5 år :)
    Ok  :)
    Ska ta å kolla igenom tråden lite så slipper jag komma in nu å fråga en massa som ni kanske redan sagt :P
  • oktoberlycka83

Kör väl en liten presentation då. Heter Caroline och är 27 år.. Har en dotter som heter Thea och är snart 1 år. Vi bor i ett radhusområde på södra gryta. På dagarna brukar vi oftatst bara vara hemma och leka och mysa eller gå promenader. Ibland brukar vi gå till önsta öppna. Tycker det är en mysig öppen förskola. Nån mer som varit där? :)

• LyckligJag

verkar som att många går till pinglan (har sett det lite överallt) är det bra där? är det för alla åldrar?:)

• KarinCE

på torsdagar ska Pinglan vara för beisar, jag sak gå dit första gången imorgon.

Skönt att du slapp hf Elin jag åkte på den lite mildare formen "vanlig" hf.

Svar på tråden Alla som bor i Västerås