Alla som bor i Västerås
Hej
FInns de några Västeråsare här inne som är mammalediga? Så klart alla andra åxå!
Skriv skriv skriv, om allt!
Hej
FInns de några Västeråsare här inne som är mammalediga? Så klart alla andra åxå!
Skriv skriv skriv, om allt!
hehe vad bra:) jasså jasså. i går gjorde vi inte så mycket alls.Men i dag ska vi åka och bada.det va länge sen,och första gången med min lilla:)
Hej. Såg precis denna tråd, hoppas den fortfarande är aktiv. Jag tycker också att det skulle vara roligt att träffa andra mammor i Västerås. Min dotter är 11 veckor.
Hallo! här kommer en till mamma, bor på skälby. Har en bonus son på 4 år, dotter på 21 mån och son på 4 mån.
Vi hänger gärna på till någon öf! på fredagar brukar jag ta med mina kids till öf på vallby, super mysig personal och stora lekytor! :)
Jag skulle vilja gå på öf i Barkarö eller Ekbacken, någon som vet tider?
På torsdag klockan 11 ska jag till Pinglan på öf.
Hej allihopa! Hittade precis hit. Är det bara småkottar här eller finns det någon mer som har barn på runt 1 år? Min lilla tjej blir 1 den 2a oktober :)
Kör väl en liten presentation då. Heter Caroline och är 27 år.. Har en dotter som heter Thea och är snart 1 år. Vi bor i ett radhusområde på södra gryta. På dagarna brukar vi oftatst bara vara hemma och leka och mysa eller gå promenader. Ibland brukar vi gå till önsta öppna. Tycker det är en mysig öppen förskola. Nån mer som varit där? :)
verkar som att många går till pinglan (har sett det lite överallt) är det bra där? är det för alla åldrar?:)
på torsdagar ska Pinglan vara för beisar, jag sak gå dit första gången imorgon.
Skönt att du slapp hf Elin jag åkte på den lite mildare formen "vanlig" hf.