• StinaFia

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Anonym (lillen) skrev 2010-08-22 01:55:45 följande:
    Jaha då var man totalt knäckt igen då :( men men det är väll vara att acceptera.

Det märlkliga är att trots att jag är mindre än de minsta som nämnts här så vill brudarna komma tillbaka efter mer :o märkligt :o
    Det är bara på FL en "ormal" stl på kuk uppgår till 18-19 cm... Jag börjar få svårt att få ihop alla sååå trånga fittor med allas önskan om jättekukar och förgrymmelse över småsnopparna (som är 17 cm och nedåt, får man anta!)  Flört

Visserligen föredrar jag också stora kukar trots att jag är ganska trång själv, men så gillar jag när sex gör ont också. En mindre kuk går lätt att uppväga med en omgång smisk följt av hämningslöst munknull Tungan ute 
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-22 19:58:22 följande:
    Alla slidor anpassar sig visst inte, bl.a TS Tungan ute
    Hade du knullat MIG närmsta halvåret efter jag fött min 3:a skulle du veta att det finns gränser för hur mycket en slida kan anpassa sig... iaf nedåt.

Och ja, jag är trängre nu än jag var innan jag fick barnen. Jag kan inte tänka mig att det beror på att jag just fött barn, snarare beror det på att jag genom knipövningar blivit starkare i slidan.
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-23 07:07:20 följande:
    Klart ni är glappare just inpå en förlossning
    Nej det är inte självklart... Efter mina första två var jag bara glappare i några veckor, sedan var jag iform igen.
    Hade jag inte aktivt sett till att bli iform efter 3:an hade jag nog fortfarande varit som en lastkaj i musen.
  • StinaFia
    Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
    det är säkert så, men det är inte alla som KRÄVER att kuken är över medelstorlek.
    för vissa är kukstorlek av avgörande betydelse, för andra inte...

jag är säker på att de flesta män föredrar bröst som är över medel i storlek, och helst fasta och välformade... men inte många skulle dissa en tjej med små bröst om hon hade andra företräden som kompenserade. NÅGRA FÅ skulle nog göra det... de som behövde stora rattar för att öht gå igång.

jag föredrar stora kukar. jag kan inte tänka mig ett förhållande med en man som har alltför liten kuk. det är inte detsamma som att jag skickar hem folk som saknar hästballe, eller för all del är under medel... en karl med minikuk ska däremot veta att kompensera för den, och det ordentligt ;))
  • StinaFia
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 08:59:09 följande:
    Jag tror inte de flesta män föredrar bröst som är över medel. Jag tror de flesta män föredrar bröst. Jag tror vare sig kvinnor eller män egentligen ens har en aning om vad som är medel när det gäller bröst. Jag tror inte heller att män tittar efter något som skulle kunna kompensera. Anledningen är att vi inte fungerar så att vi kan blunda för en sak och tänka att något annat är bra. Vi väljer ett paket där vi accepterar en helhet. Kompensation är väl möjligen en form av betalning på annat sätt när vi ska utföra något vi inte vill.

Apropå kompensation så är det ju en fullständigt bisarr tanke och inte trolig att den fungerar i verkligheten. Om den gör det så har personen som tycker så en väldigt skum inställning till mänskliga relationer. "Det är ok att du knullar mig i fittan men eftersom det inte ger mig något så vill jag att du i gengäld ger mig jävligt bra oralsex." Ett mercyfuck som man vill ha betalt för i oralsex som dessutom ska vara väldigt bra.

Det är dags för er kvinnor att inse att ni egentligen inte har en aning om vad som är normalt och inte normalt vad gäller kukstorlekar. Det är också dags för er att inse att om ni inte kan bli tillfredställda av kukar i de mellersta 75 procenten så sitter problemet antingen i er kropp eller ert huvud. Ni är inte sexgudinnor med grymt tajta fittor allihop. Det är faktiskt bara en bråkdel av er som är det och sannolikheten för att du som läser detta tillhör den är förbannat liten.
    bara kompensation i avseendet att han har andra företräden. sagt med glimten i ögat... folk är olika och ser olika ut, och det är helheten man köper! frågar man vad som föredras; "en stor eller liten kuk?" kommer många, troligtvis de flesta, att svara! det betyder inte att de flesta bryr sig så särdeles mkt om kukstorleken.
  • StinaFia
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 09:24:39 följande:
    Det kanske är som i det allmänna forumet. En del får för sig saker och sedan är det sanning för dem.

Jag tror inte heller de flesta bryr sig så mycket och också att på en fråga om lite eller mycket så svarar nog de flesta mycket utan att tänka. Något som irriterar mig är all "kunskap" om storlekar som många verkar ha. Den kvinna som lägger på minnet storleken på liggens organ fokuserar inte på rätt saker.
    aj aj min sträve men vänlige vän, vad gjorde du på sexualundervisningen?
    jag fick där lära mig att medelstorleken på kuk var 13-14 cm. visserligen kanske kukarna har blivit större eller mindre sedan dess iof, det var trots allt några decennier sedan ;)
    icke desto mindre var/är detta orsak nog till att folk vet medelstorleken.
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 09:52:47 följande:
    Ja, jag är man och jag lägger aldrig särskilt stor vikt vid hur en kvinna är skapt till det yttre. Om man ser på hur de kvinnor jag har haft sex med genom åren ser ut så kan man inte heller se nån tydlig trend. De har haft allt från A till D-kupa, smala höfter, breda höfter, varit från 155 till 178 långa, blondiner, röd- brun- och svarthåriga. Riktigt smala till rätt ordentligt överviktiga...

Alltså, jag tänker inte i termer om kompensation. Jag faller för en kvinnas sätt, hennes mentalitet helt enkelt, och det är det som tänder mig. Hur hon sen ser ut har faktiskt aldrig bekymrat mig. Däremot har hennes förhållningssätt till sex haft betydelse för om relationen har fungerat eller ej, om sexet varit bra eller inte.

@Fru P:
    Tyvärr verkar det ju som att de flesta på forum som det här, eller på Flashback och andra, häpnar när det går upp för dem att medellängden på en svensk kuk är 13-15 cm. Vad det beror på vet jag inte, men dels kan det bero på att ögonmåttet är taskigt, dels att folk är porrfilmsskadade. Dessutom pratar väldigt många i termer om vad som är "normalt" eller ej. Och trots att de fått informationen att 17-19 cm är över medel så betraktar de det som mer normalt än 10-12, som ligger lika långt ifrån medellängden och alltså borde vara lika vanligt. Hur fan tänker man då?
    hur man tänker då kan jag inte svara på. det jag KAN säga är att storleken har betydelse för mig, dvs den är inte helt oviktig. dock spelar det ju ingen roll hur stor kuk han har om han vägrar smiska mig, och sålänge kuken inte är riktigt mini bryr jag mig inte nämnvärt... därav min jämförelse med bröst.
    jag menar såhär; frågar man olika män om de föredrar stora eller små bröst på en kvinna kan de flesta svara. frågar man om en specifik kvinna blir inte hennes bröststorlek viktig alls. jämförelsen kan göras på den visuella kick många kvinnor får av att se stora kukar.
  • StinaFia
    Anonym skrev 2010-08-26 09:59:02 följande:
    Vanföreställningarna om det manliga könet är väl ett av priserna som män kollektivt måste betala för att ha skapat efterfrågan på just den porr som blev mainstream. Det suger väl antar jag, men har någon trott att samhället skulle lämnas opåverkat av att alla killar började glo på porr flera timmar i veckan? På sätt och vis tycker jag att det är lite rättvist att killar också fick mer komplex för sin kropp. Ni har ju varit mycket mer oberörda för sånt tidigare.

OCH - de som bidrar mest till den skeva uppfattningen om medelorganet är faktiskt män. Ni anar inte hur många killar det är som ljuger om sin storlek, i synnerhet på nätet.
    berättar dessa killar om kukarna i filmen för sina tjejer..? ;))
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 10:15:57 följande:
    Ja, det finns alltid gränser för alla för vad man kan acceptera. Jag tror inte att jag skulle kunna ha ett fungerande sexliv med en kvinna i 150kg-klassen eller över det, t.ex. Och jag förstår att det finns en fysisk gräns för hur kort en kuk kan vara om det ska gå att genomföra ett samlag.

Och ja, du har säkert rätt i din jämförelse med kvinnobröst. Personligen har jag utvecklats från att ha haft en rätt bestämd åsikt om att hyfsat stora bröst är snyggast till att se mer nyanserat på det och faktiskt kan se det tilltalande i de flesta olika storlekar och former på bröst. Mognad som kommer med åren, kanske? Oskyldig

Men det som blir lite svårt att acceptera är den ton som finns i många inlägg i såna här debatter, där kvinnor ganska högljutt och aggressivt dissar män som har medelstorlek och neråt. Jag ser inte vitsen med att vara föraktfull, hånfull och aggressiv mot män som man inte vill ha sex med. Är det ett sätt att försöka ge igen på det manliga kollektivet för århundraden av kvinnoförtryck?

(Ska förtydliga att du inte skriver på det sättet! )
    ja, jag tror det faktiskt ÄR ett sätt att "ge igen". som bekant svänger trender ordentligt då de gör det... flera kvinnor uttrycker ju också just det: "varför ska inte kvinnor få ha en åsikt? män har ju det!"
  • StinaFia
    Anonym skrev 2010-08-26 10:26:30 följande:
    Ja, så är det säkert.
    Men detsamma gäller väl bröstgrejen för tjejer? Och nu börjar det bli samma sak med synen på de inre blygdläpparna. Bryr sig män så mycket att det är befogat för större delen av kvinnorna att gå runt med komplex dagligen?

Jag tror att kvinnor lärt sig att kukstorleken är viktig - av män. Det är män som obsessar mest om kukstorlekar. Och framförallt män som överdriver storlekar hit och dit. Klart tjejer får en skev uppfattning då.
    stopp här tjejen! jag har aldrig hört talas om en karl som skickat hem en brud pga hängande blygdläppar... och då hör man ju ändå en del från unga, oerfarna grabbs....
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!