• StinaFia

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 10:57:00 följande:
    Om ändå kvinnor kunde inse hur pass lite tid vi killar ägnar oss åt att fundera på deras utseende. Vi tittar på er men inte som ni ser på er själva. Var säkra på att vi skulle titta på er även om ni inte la ner så mycket tid och möda på att göra er till. Jag har inget emot att ni gör er vackra för vår skull men om ni verkligen undrar om er rumpa ser stor ut i ett visst plagg så kan jag berätta att den gör det oavsett om vi säger något annat. Men vet ni vad. Vi bryr oss inte för ni ser bra ut ändå.
    det tror alla kalar, men de går igång på de brudar som "gör sig till" ;))
    man kan göra så på många sätt, och de flesta känns bara igen av andra kvinnor ;)
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 10:57:16 följande:
    *ler sorgset* Tyvärr blir ju inte 2 fel 1 rätt...
    2 fel? trender svänger inte bara 1 gång :(
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 11:06:01 följande:
    Alltså, att ge igen. "Han gjorde fel mot mig, då gör jag fel mot honom". Det blir inte bättre om båda gör fel, tvärtom.
    jo, jag förstår.

det är bara det att baksidan av feminismen är kriget mot mannen. män, dessa härliga underbara män så kapabla att tillföra våra liv så mkt, kommer att tröttna. man kan inte hänvisa till tidigare synder hur länge som helst...
    numera krälar männen i stoftet, nedtryckta av vetskapen om sina synder mot kvinnan, men ingen orkar leva därnere i smutsen hur länge som helst. inte om man har ett val iaf, och det har man i detta fallet... och så blir det fler fel begågna...

nu generaliserar jag ju helt tydligt mer än lovligt mycket, men jag ser ingen annan utväg att uttrycka det jag menar :/
  • StinaFia
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 11:10:10 följande:
    Vi tittar på det som finns att titta på men ägnar det inte så mycket tankemöda. Inte särskilt många män har nått framgång genom att titta på tjejer. Framgång kommer av hur man interagerar med andra män. Att kvinnor ägnar sig åt små lekar för att få vår uppmärksamhet känner de flesta män till.
    aha, du menar sååå ;))

f'låt, jag är seg idag.
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 11:15:53 följande:
    Ja, ömsesidig respekt är det enda som fungerar i längden, och iaf jag har levt och arbetat i miljöer som har präglats av detta och det har varit fruktsamt. Personligen trivs jag faktiskt bäst i kvinnor sällskap, som arbetskamrater och som vänner. Tyvärr ägnar sig allt för många män åt tuppfäktning, snoppmätning, kalla det vad ni vill, men jag intresserar mig inte för sånt och otrivs därför i de flesta helt manliga miljöer eftersom det verkar vara omöjligt för män i grupp att bete sig avslappnat och (i mitt tycke) normalt.
    kanske är denna snoppmätningshysteri bland kvinnor sprungen ur samma ådra som det aggressiva försvaret av att barnen ska in på dagis; "kvinna ska bli man!"

det vore trevligt om kvinnor fick vara kvinnor och män män... numera blir man lätt påhoppad och tillrättavisad om man inte är minst androgyn, iaf som kvinna och jag upplever att män har det på samma sätt.
  • StinaFia
    jag menar att det handlar om mer än smink. själv är jag väldigt fåfäng, men jag ser helt naturlig ut kan jag lova ;))
    och jag gör mig till en hel del, även fast jag oftast är osminkad... men jag har flera ggr fått höra kommentarer av män om andra kvinnor angående att hon är så snygg och dessutom "osminkad", medan jag som kvinna står och beundrar tjejens skicklighet att lägga en naturlig make-up :D

sedan finns många kvinnor eftersträvar ett mer onaturligt utseende. jag tror det handlar om en vilja att VISA att man gör sig till för män, ungefär som jag anser det oartigt att komma osminkad till tjejmiddagen.
    på samma sätt kan vissa kvinnor, speciellt de som är missnöjda med sin egen man, strunta i hur de tar sig ut a'la "han får ta mig som jag är! jag skiter i vad han tycker."
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 14:46:54 följande:
    Ibland kan nån kvinna ursäkta sig för att hon inte har hunnit eller kunnat sminka sig och jag har då sett på henne och i mitt stilla sinne undrat "Varför ska du sminka dig? Du ser ju bra ut som du är." Och ibland, om jag säger detta högt så uppstår en livlig diskussion där kvinnan nästan blir förorättad om jag tycker tycker att hon duger som hon är, utan smink! Så jag har lärt mig att inte diskutera smink med kvinnor. Det blir så taskig stämmning då...

Ibland har jag faktiskt roat mig med att sitta och titta på människor och  jämföra sminkade och osminkade. Tycker jag att de osminkade kvinnorna ser ofräscha ut? Nej. Tycker jag det ser konstigt ut när en kvinna är osminkad?  Nej. Och så ser jag på alla de osminkade männen, vilka fortfarande är i en bedövande majoritet, och jämför med de sminkade kvinnorna. Varför behövs smink, egentligen? Efter nästan 50 levda år har jag aldrig fått nån att förklara det för mig så att jag har fattat!

ja helt OT. antingen börjar vi göra jämförelser med kuksmink, eller så får vi fortsätta ngnannanstans ;))

• StinaFia
    JeyPew skrev 2010-08-26 22:05:09 följande:
    Ja ni tjejer som säger ni testat +20, och tycker 17-18 är "normal" storlek, hur ser era CM mått ut igentligen?
    Och nu ska jag inte överdriva jag har +20. Och jag kan säga så här.... det är med en tjej som inte fått ont.
    Och jag skulle jätte gärna bli av med 5 cm, så jag hamnar i eran "normala" storlek...........
    Sen undrar jag, vad är det ni blivit upptryckta med igentligen? En petflaska?
    ja, faktum är att jag haft sex med en kille i din storlek, och jag sprack med följden att jag inte kände ett skvatt efter det... jag begriper inte hur man kan vara trång OCH hävda att en 20 cm är skönast om man inte är en smärtslyna som jag... ALLA kan väl inte vara smärtslynor? det intrycket får jag iaf inte i andra trådar... kanske samlas alla kvinns som älskar smärta här..? fast TS med anhang är då inte ugis iaf Kräks
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:45:29 följande:
    Även "hängläppar" kan vara sexigt
    om du tyckte det var osexigt, skulle du då skicka hem henne under ideliga skrattanfall?
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-26 18:35:34 följande:
    så, nu vet vi det. Det finns lika många viljor hos brudarna som det finns kukstorlekar  Drömmer

Bara ett problem, hur fan ska man veta innan man får ner brallorna? Kanske ett fotografi på batongen eller fittan hängandes runt halsen så inte någon åker ut med huvet före ur sängkammaren?
    Det borde iaf decimera risken betydligt... Drömmer
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-27 07:45:47 följande:
    Knappast, följde hon med hem av en orsak så bryr jag mig inte om hur hon ser ut under Drömmer
    dessutom har du nog fått en normal uppfostran Cool
  • StinaFia
    PrimitivMan skrev 2010-08-27 10:07:23 följande:

- Normalstorlek är 12-16 cm, omkrets 12-13 cm.

- Hur mycket en kuk erigerar varierar så att checka storleken i slakt tillstånd är missvisande

För den delen blir jag rätt trött på de här storleksdiskussionera. Samma sak jämt. Några kvinnor (de i de 10% som anser storleken är av betydelse) vill ha stora kukar, får mothugg av andra kvinnor som tycker det inte spelar någon roll, sen kommer alla män med mindervärdeskomplex och påpekar att det är kvinnorna som är för slappa. Sen dyker det alltid upp en och annan man som berättar om sitt jätteorgan.

Det är inte onormalt att ha 10 cm kuk eller 20 cm kuk heller, bara mindre vanligt.

Att du blir trött på disskussionen är förstås i sin ordning, men man får nog räkna med att kukstorlek disskuteras på ett forum om sex.
  • StinaFia
    jfsebastian skrev 2010-08-27 11:14:33 följande:
    *Gäsp*

Allt har betydelse, storlek på fitta, kuk, rumpa, bröst, anal, mun, händer, armar, tår osv osv.
    Frågan är väl hur viktigt vi anser att det är?

Är det VIKTIGT med trång 12-årsfitta, jag då får man problem. då det är få 15-75-åringar som har det
    Är det VIKTIGT med en kuk som en 1,5-liters PET-flaska, jag då får man ganska få män att välja på.
    Är det VIKTIGT att tjejen har bröst som Dolly Parton, jag då har man bara EN tjej att välja på.

Normalt funkar normalt för de allra flesta.
    Går man upp eller ner i storlek därifrån så påverkar det mer.

Själv tycker jag att en avslappnad attityd till sex och hängbröst är sexigare än en osäker tjej med perfekt 18-åringskropp.
    amen
  • StinaFia
    jfsebastian skrev 2010-08-27 13:14:18 följande:
    Pax vobiscum
    detsamma!

vad gör vi eg i denna stökiga tråd? ;)
  • StinaFia
    FaberCastell skrev 2010-08-27 14:09:46 följande:
    Komiskt att läsa en sån här tråd på ett föräldraforum. Kvinnor som fött ett eller annat barn brukar sluta klaga på mannens storlek när dom inser att dom själva gått upp både ett och två nummer i storlek därnere. TS, har du funderat på vad killen tyckte när han inte kände nåt? "It takes two to tango"... 
    ?

ju större fitta desto större behov av större kuk, kan man tycka...
  • StinaFia

En grej som ofta uppkommer till disskussion i denna tråd är fittans förmåga att töja ut sig. som argument används kvinnans förmåga att föda barn... jag tror att en påminnelse om att detta oftast inte är helt smärtfritt trots att det vanligtvis går tämligen långsamt och "försiktigt" är av nytta...

• StinaFia
    Anonym (ops) skrev 2010-08-29 12:33:48 följande:
    Jo, jag är man.

Jag har läst både den tråden och många andra trådar under åren på FL.

En del har inte vett nog att skämmas helt enkelt.
    särskilt som de flesta inlägg gjorda av män på forumet oftast höjer en kvinnas självförtroende. enl. mig iaf.... 
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!