Inlägg från: Anonym (Medel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Medel)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Anonym (fan) skrev 2017-08-27 09:40:51 följande:
    Kan jag få ett ärligt svar av dig? Tycker du att 13x11 är för litet...? :/

Tar gärna ärliga svar från andra också..
    Det är ganska precis medel enligt en sammanställning av de kliniska undersökningar som gjorts i ämnet.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-27 15:09:14 följande:
    ...jag träffar två 21 cm ganska regelbundet. Ett ex och en via BC ;)
    Det är härligt och upphetsande men inte avgörande vad gäller förhållande (min man har 'normal')
    Självklart. Väldigt sannolikt.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-28 08:26:44 följande:
    Nej, inte om man väljer slumpvis ;)

Och kukinnehavarna har inget att säga till om? Låt oss säga att en på 50 000 har 21 cm eller längre. Du ska inte bara hitta dem, de ska även välja dig. 

Det är inte sannolikt, som sagt.

• Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-28 15:42:20 följande:
    Fullt så ovanligt är det inte med 21cm och att hitta dessa på klubbar eller via BC och liknande sidor är inte jättesvårt. Hör till de kvinnor där storleken är helt avgörande både för seriösa relationer och för relationer som enbart är av sexuell natur.

Klart att det finns, men statistiskt är det fullt så ovanligt. Men du kanske hamnat i någon statistisk anomali? Det är till och med möjligt att det är en överrepresentation på knulldejtsajter och klubbar. Online är det mycket snack, som bekant. 

Jag har aldrig sett en 21 cm på de klubbar jag varit på i alla fall. Varken str8 eller homo. 

Kvarstår då att den som har 21 cm på en sajt vill träffa just dig. Det är nästa flaskhals.

Kul dock att det är två nick som är inne och påstår samma sak i varenda tråd det ens kan tänkas vara relevant. Någon annan borde kanske hålla med? Man behöver som bekant inte direkt hålla sig till sanningen. 

• Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-28 21:10:00 följande:
    Vet inte riktigt vart du fått uppattningen från att killar med lite större är så extremt ovanliga som du vill påstå. 5 killar av 100 har 18cm eller mer och 5 killar av 1000 har 21cm eller mer inte jättevanlig med det finns tillräckligt många som har den utrustningen och också är intreserade av att träffas för att det inte skall vara ett jätteproblem. Självklart kräver vi bildbevis innan en träff eller att vi med egna ögon sett killen in action på klubb eller liknande innan vi bjuder in till en träffa. Personligen tycker jag inte att det är på något sätt konstigt att jag inte är ensam utan att att finns fler kvinnor här på FL som har samma preferenser som jag har och som ser till att skaffa killar som lever upp till önskemålen

Jag har inte sagt något om preferenser. Jag har inte läst någon som gjort det? För min del får man pyssla med vad man vill som inte inbegriper att man gör något mot någons vilja.

Att du gjort någon slags halmgubbe av det är en annan sak. 

Rent statistiskt, om man ska tro på de enda kliniska testerna som utförts och som har en population på fler än 15 000, ligger drygt 96% av männen mellan 10 och 17 cm. Fördelningskurvan är normal. Ca 2% har alltså 18 eller längre. Från 18 minskar således antalet kandidater proportionellt med varje mm. 21 cm är en anomali, 20 cm motsvarigheten till micropenis. Väldigt få på hela FL har skrivit om micropenisar, 7 cm och mindre, fast två kvinnor stöter på motsvarigheten hela tiden.

Av dessa superkukar verkar alla hänga på klubbar, trots att jag aldrig sett någon med den typen av monsterutrustning, och knullkontaktsidor. Trots att ni påstår att 15% av kvinnorna vill ha stor kuk väljer ett flertal av dessa att träffa just er? 

Två kvinnor på hela FL har däremot rent anekdotiska upplevelser som motsäger detta. Påstår att det inte är ovanligt. Nämner sitt otroliga urval eftersom de går på klubbar och ställer det mot kliniska undersökningar med över 15 000 deltagare onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/abstract 

• Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-28 23:35:22 följande:
    Oj va arg man kan vara...
    Det finns säkert någon som vill ha dig också... känn dig inte hotad! ;)

19-20+ har jag nog haft ca 5, en uppskattning
    21 cm två st. Den ena ett ex, den andra via BC. Sen är ju grovleken viktigare än längden i alla fall..
    Har de varit de bästa älskarna jag haft? Nej. Min man, normalt utrustad med 16-17 cm, är bättre älskare överlag, men det är fortfarande upphetsande och skönt att bli uppfylld...
    Sen gäller det ju att ha turen att träffa en man som tänder på det också.. ;)
    Jag är inte arg. Jag misstror dig bara. Din logik har varit bristande och anekdotisk i alla inlägg jag sett.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-29 01:37:08 följande:
    Jadu, det är ett forum på nätet....inte akademisk diskussion ;)

Eftersom jag inte för ett resonemang eller argumenterar en tes har logik inget med det att göra... Jag beskriver mina val och vad det betyder i mitt liv. Att du inte kan föreställa dig det förvånar mig inte..
    Vissa tar vad de vill ha, andra står i kö och hoppas något skall ramla från himlen...vad det nu kan vara.
    Var det inte du som kopplade ihop kukstorlek, testosteron och annat?
  • Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-29 06:51:49 följande:
    Nej det var inte (Mrs Prefec­t). Det finns dock en del studier som visar på sammband mellan testosteron i fosterstadiet och hur pek och långfingrar är beskaffade och hur det påverkar kroppen med lite olika för och nackdelar under livet. Ett av dessa samband är att killar där ringfingret är betydligt längre än pekfingret har oftast lite större utrustning men har också en ökad risk för problem med prostatan.

Vem var det då? 

Du får nog länka till dessa "studier". Det finns ganska många kliniska studier på orsakssamband mellan det mesta som har med snoppstorlek att göra. Inte så konstigt med den fixeringen. Det finns ingen korrelation mellan storlek på fingrar, näsa, skostorlek eller vad du vill i dessa, kliniska, studier. 

• Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 15:03:00 följande:

Det var en rätt gammal tråd som fått nytt liv. Var singelswinger i många år och swingar nu tillsammans med en flickvän. Helt klart så har storleken betydelse och speciellt för rena sexkontakter. Har träffat många kvinnor där min storlek var den helt avgörande faktorn för fortsatt sexkontakt men också en och annan yngre tjej som blev skrämd av grovleken. I de flesta fall har det fungerat även med dessa tjejer även om man fått vara lite försiktig och värmt upp ordentligt och också använt glidmedel. Har säkert fistat mer än 50kvinnor och tjejer genom åren så snack om att en grov kuk skulle vara ett problem vid sex är struntprat om man bara är försiktig och lugn. Tror att det är tre typer av tjejer som säger att storleken inte har betydelse. Grupp 1. Har aldrig testat kan egentligen inte uttala sig då dom inte vet vad dom talar om. Grupp 2. Har testat med en grov men killen viste inte vad han gjorde. Grupp 3. Är dom som testat och faktiskt inte bryr sig. Träffade rätt många par där storleken också var helt avgörande vid val av extrakille. Vid besök på klubbar var jag också en av de killar som låg med många kvinnor och par medan andra killar inte var lika grova och inte lika framgångsrika. Fick även på klubbar rätt ofta kommentarer om storleken av typ den ciggaren skall jag smaka på ikväll och liknande.

Nu för tiden med en flickvän som också swingar har vi krav på utrustningen när vi träffar singelkillar men är inte lika kräsna på den fronten när vi träffar par då en parträff i större grad handlar om en total upplevelse med lite god mat och lite kul aktiviteter innan det är dags för rena sexlekar. En trekant med en extra kille handlar nästan bara om kuk och knulla även om killen skall föra sig och vara artig, trevlig och så vidare.

Det finns ingen som sagt emot att vissa tänder på stora kukar. I hela tråden. Så, varför envisas de som gör det med långa utläggningar om att det faktiskt visst är så?

De klubbar ni hänvisar till och knullkontaktsidor har bara ett syfte och har ett visst klientel, det är inte en bra referensgrupp till en population.

En trekant med extrakille handlar bara om kukstorlek i din värld, inte de flestas. I de flestas värld är det personkemi som avgör. 

• Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 15:36:06 följande:
    Skulle vara lite kul att höra hur många trekanter som du upplevt som extrakille. Har som sagt gjort det väldigt många gånger och att det skulle handla om någon personkemi i någon större utsträckning kan vi glömma. Klart att man som extra kille skall vara trevlig och kunna föra sig men blir det frågan om personkemi så har man skapat problem. En trekant med ett par handlar om sex och inget annat. Personkemi har man som par som extrakille är man en sexleksak och inte så mycket mer än så. Har man inte denna grundförutsättning klar för sig som par eller extrakille är det som sagt bäddat för problem i relationerna.

Jag har varit på klubb. Inte min grej. 

Jag har haft en del trekanter. Är bi. Skulle aldrig någonsin ligga med någon jag inte tände på på grund av ytliga attribut. Ingen av dem jag umgås med heller. Respekt och närhet är en del i det hela.

Jag har inga problem med att folk är olika. Däremot den typen som ska tala om för andra hur det funkar. Det är en liten del av befolkningen som har samma synsätt på sex som du har. En liten del som söker knullkontakt på vissa sidor, en liten del som uppskattar klubbar och annat. En försvinnande liten del uppskattar fisting, ändå har du träffat på 50 sådana.

Fatta att subjektiva upplevelser i begränsad miljö inte är sanningen överlag, inte ens norm. 

Om du trivs i din roll som kuk är det fint, försök inte tala om för mig hur det är i 100% av fallen bara. Jag trivs i min roll som människa och enskild person.

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!